۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۵۸۶۷۵۸
در تهران؛

نشست تخصصی "فرهنگ و انقلاب اسلامی" برگزار می‌شود

نشست تخصصی "فرهنگ و انقلاب اسلامی" به همت مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی و با حضور استادان حوزه و دانشگاه در تهران برگزار می‌شود.
نشست فرهنگ انقلاب اسلامی

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست تخصصی "فرهنگ و انقلاب اسلامی" به همت مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در این نشست تخصصی که به مناسبت چهلمین سال بزرگداشت انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اساتیدی از حوزه و دانشگاه به ارائه مباحث می‌پردازند.

در این نشست حجج اسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، رضا غلامی، علی ذوعلم و همچنین آقایان حسن رحیم‌پور ازغدی، موسی نجفی، نادر طالب‌زاده، وحید جلیلی، محمدمهدی سیار، فرزاد جهانبین، منصور کبگانیان، حسین رضی و علی انتظاری سخنرانی می‌کنند.

تحلیل کلان از پیروزی در جنگ فرهنگی، رویش‌های فکری عصر انقلاب اسلامی، ابعاد تمدن انقلاب اسلامی و مقایسه آن با نهضت‌های چند قرن اخیر، انقلاب اسلامی و جهش علمی و فناوری، انقلاب اسلامی و ظهور سبک زندگی دیندارانه، موفقیت‌های گفتمانی در ساحت فرهنگ طی 4 دهه گذشته، بخشی از موضوعات این نشست تخصصی می‌باشد.

همچنین پیشرفت‌های رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال گذشته، تأثیر انقلاب اسلامی در ارتقای فرهنگ عمومی، رویش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و تحولات جهانی، اوج گیری شعر و ادبیات در عصر انقلاب اسلامی، محک دینداری در جامعه ایرانی از دیگر موضوعات این نشست است.

گفتنی است، این همایش علمی رأس ساعت 8 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه 8 آذرماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست هم‌اندیشی می‌توانند به آدرس تهران، خیابان جمهوری، خیابان دانشگاه جنوبی، پلاک 1 مراجعه کنند./876/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات