۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۵۸۶۸۳۸
مسؤول بسیج طلاب مدرسه امام خامنه ای اهواز خبر داد؛

کمک رسانی طلاب به خانواده های گرفتار آبگرفتگی

مسؤول بسیج طلاب مدرسه امام خامنه ای اهواز از حضور طلاب اهوازی در مناطق آب گرفته شده اهواز خبر داد.
کمک رسانی طلاب اهوازی به خانواده های گرفتار آبگرفتگی کمک رسانی طلاب اهوازی به خانواده های گرفتار آبگرفتگی کمک رسانی طلاب اهوازی به خانواده های گرفتار آبگرفتگی کمک رسانی طلاب اهوازی به خانواده های گرفتار آبگرفتگی کمک رسانی طلاب اهوازی به خانواده های گرفتار آبگرفتگی کمک رسانی طلاب اهوازی به خانواده های گرفتار آبگرفتگی

حجت الاسلام امين منصوری، مسؤول بسیج طلاب مدرسه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برگزاری جلسه با معاونت خدمات شهری منطقه 7 در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: آبگرفتگی شدیدی در مناطق حصیرآباد، منبع آب، عامری وصخیریه جاری بود؛ بنابراین طلاب و روحانیت مدرسه با حضور در محل آمادگی خود را برای همکاری و حضور میدانی برای حل چنین معضلی در کنار کارکنان شهرداری اعلام کردند.

مسؤول بسیج طلاب مدرسه امام خامنه ای اهواز عنوان داشت: روز گذشته نیز ستاد خدمات رسانی و مدیریت بحرانی با حضور فرماندهان پایگاه ها و سرمربی حلقات صالحین منطقه 6 (کمپلو، خشایار، کوی علوی، کوی انقلاب) و شهردار منطقه تشکیل و به بررسی اوضاع تأسف بار آنجا پرداختیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در نتیجه آبگرفتگی اخیر بسیاری از خانه های مناطق ذکر شده به زیر آب رفته بود، اظهار داشت: با توجه به فعالیت گسترده وهابیت و سلفی ها درمناطق ذکر شده، نیازمند حضور فعال حوزه و امت حزب الله هستیم؛ از این رو طلاب به جابه جایی اثاثیه ها و تمیزی خانه های آب گرفته شده پرداختند.

حجت الاسلام منصوری بیان داشت: برای حضور در مناطق یاد شده فراخوان داده شد و بیش از 20 طلبه اعلام آمادگی کردند که در ادامه با 4 ماشین، یک نیسان، خشک کن و وسایل ضروری به سوی کمپلو اعزام و در مسجد زین العابدین، جلسه توجیهی برگزار و سپس به منطقه الهادی کوی علوی عازم شدیم و در آنجا کمک های مختصری را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه کوچه آزادی و منطقه 40 متری رضوی در کوی علوی به شدت زیر آب رفته بودند، تصریح کرد: طلاب سریعا وارد خانه ها شده و اسباب و اثاثیه را در نیسان منتقل کردند ضمن اینکه در پیش روی اهالی با شهردار منطقه تماس گرفته شد.

مسؤول بسیج طلاب مدرسه امام خامنه ای با بیان اینکه منطقه نیازمند پمپ آب بود اظهار داشت: آب و فاضلاب بدون هماهنگی با شهرداری پمپ آب را منتقل کرده است؛ از این رو در اثر آبگرفتگی، آب فاضلاب ها بالا آمده بود.

این مقام مسؤول بیان داشت: برخی ها گریه می کردند، برخی ها ما در آغوش گرفته و یا به آغوش مان آمدند، بچه های آنجا به علت بالا آمدن فاضلاب، مریض و بسیاری به بیمارستان برده شده بودند.

حجت الاسلام منصوی گفت: امروز هم با دو ماشین پیگیر پمپی خواهیم بود که قرار بر نصبش است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات