۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۸۶۸۸۵
فتاح:

باید از محرومان و نیازمندان حمایت کنیم

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه در شرایط حساس کنونی جامعه باید از محرومان و نیازمندان حمایت کنیم، گفت: سهم قابل توجهی برای مسکن مددجویان در نظر گرفته شده است.
پرویز فتاح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خوشبختانه کمیته امداد مورد اعتماد مردم است.

وی با بیان اینکه طی هشت ماه امسال مردم خراسان جنوبی 20 درصد بیشتر از سال گذشته در طرح‌های مختلف کمیته امداد کمک کردند، گفت: این کمک‌ها نشان از بزرگی و تدین مردم استان دارد که با توجه به تمام مشکلات همچنان کمک‌های خود را انجام می‌دهند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در سفرهای قبلی که به استان انجام دادم، تمام مصوبات رسیدگی شده و مصوبه‌ای نبوده که در این سفرها رسیدگی نشده باشد.

فتاح با بیان اینکه ما قول نمی‌دهیم و یا اگر قول می‌دهیم باید حتما به آن عمل کنیم، تصریح کرد: در سال گذشته جامعه هدف کمیته امداد را کم می‌کردیم تا خوداکتفا شوند اما امسال با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور به وجود آمد، بالعکس عمل شده و 4 هزار خانواده جدید تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفتند و از مستمری و بسته‌های حمایتی دولت نیز برخوردار شدند.

وی ادامه داد: حدود 103 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان استان توسط کمیته امداد، دولت و مجلس در نظر گرفته شده که این مبلغ از سه منابع مصوبه مجلس تبصره 16، از محل یک و نیم میلیارد دلار صندوق توسعه ملی برای اشتغال پایدار و از محل کمیته امداد و صندوق ولایت است که 45 درصد آن جذب شده و مابقی نیز تا پایان سال باید جذب شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه در شرایط حساس کنونی جامعه باید از محرومان و نیازمندان حمایت کنیم، خاطرنشان کرد: همچنین سهم قابل توجهی برای مسکن در نظر گرفته شده است./9314/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات