۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۸۶۹۴۰
طالب زاده:

برخی مسؤولان دستاوردها و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را باور ندارند

طالب زاده با بیان اینکه ترامپ آخرین رییس جمهور آمریکا خواهد بود، گفت: برخی مسؤولان به دستاوردها و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی باور ندارند.
 همایش افول آمریکا با حضور دکتر نادر طالب زاده و  رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طالب زاده مستند ساز و تحلیل گر سیاسی، امروز در نشست تخصصی فرهنگ و انقلاب اسلامی؛ رویش‌ها و دستاوردها که در مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی امری وحیانی بود که از سوی خداوند هدایت شد.

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان باور نداشتند که انقلاب تا 22 بهمن بقا یابد از این رو در روزهای نخست رسانه‌های غربی حرکت انقلابی جمهوری اسلامی ایران را تخریب نمی‌کردند اما بعد از اندک زمانی علیه انقلاب اقدام به منفی بافی و خشن جلوه دادن آن کردند تا انقلاب اسلامی در جهان منفور شود.

طالب زاده با بیان اینکه منفی بودن رسانه‌های غربی علیه انقلاب از همان روزها تا به امروز ادامه داشته و دارد، ابراز کرد: این منفی بافی‌ها همه از مراکز فکری غرب نشأت می‌گیرد؛ سیاست آمریکا تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اصلا نیازی به ایجاد مرکز فکری نداشت از این رو همه مراکز فکری آمریکا برای محدود ساختن و نابودی انقلاب اسلامی طراحی شدند.

این مستند ساز و تحلیل گر سیاسی ادامه داد: با اعلان روز قدس، آزادی خرمشهر، تسخیر لانه جاسوسی همه و همه بیانگر این بود که یک جریان قدرتمند وارد میدان شده و انقلاب اسلامی می‌تواند با دستان خالی در برابر دشمنان مبارزه کند و بجنگد از این رو دشمن به مقابله و طراحی برخی فتنه‌ها برای تخریب و نابودی انقلاب اسلامی اقدام کرد.

وی اضافه کرد: حادثه 11 سپتامبر طرحی برای متهم کردن ایران بود که از سوی سیاستمداران غربی انجام شد اما در این زمینه به موفقیت دست نیافتند و امروز بسیاری از مردم آمریکا این جریان را طرح و اقدامی داخلی می‌دانند و از دیگر اقدامات غرب برای نابودی انقلاب ایجاد پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه بود.

طالب زاده در ادامه بیان داشت: ما به هر میزان در برابر غرب صریح بودیم آنان به سرعت عقب نشینی کردند اما زمانی که در مقابل آنان کوتاه آمدیم غربیان جلو آمدند و به زیاده خواهی پرداختند امروز نیز با لایحه FATF می‌خواهند به صورت قانونی ایران را تروریست اعلان کنند.

این مستند ساز و تحلیل گر سیاسی با اشاره به اینکه برخی اندیشمندان غربی ترامپ را آخرین رییس جمهوری آمریکا می دانند، گفت: آخرین رییس جمهوری کنترل شده آمریکا اوباما بود اما ترامپ بدون کنترل وارد صحنه شده و با این شخص به هیچ عنوان نمی‌توان آینده را پیش بینی کرد برای همین بزرگان آمریکا تصور می‌کنند در این دولت احتمال جنگ داخلی وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز برخی مسؤولان به دستاوردهای انقلاب و ظرفیت‌هایی که داریم اعتقاد ندارند./813/پ۲۰۲/ب1

ارسال نظرات