۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۸۶۹۵۲
مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره گیری از حوزه علمیه خواهران برای مقابله با آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام رجب پور با اشاره به تحصیل بالغ بر ۶ هزار و ۲۹۸ طلبه به تحصیل در حوزه علمیه خواهران خوزستان، گفت: باید از چنین پتانسیل و ظرفیتی عظیم با برنامه ریزی های درست بهره ببریم و مأموریت هایی برای تحصیل کردگان تعریف کنیم.
برگزاری همایش طلیعه حضور حوزه خواهران خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، پیش از ظهر امروز در همایش طلیعه حضور در سالن امام خامنه ای تالار فجر اهواز با خیر مقدم به طلاب خواهر جدید الوورد اظهار داشت: برگزاری جلسات و همایش باید نتیجه بخش و خروجی مفیدی داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه بالغ بر 6 هزار و 298 طلبه به تحصیل در حوزه‌های خواهران مشغول هستند، افزود: باید از چنین پتانسیل و ظرفیت عظیمی با برنامه ریزی های درست بهره ببریم و مأموریت هایی برای تحصیل کردگان تعریف کنیم.

این مقام مسؤول بیان داشت: بسیاری از مشکلات فرارو را می توان با همدلی و همفکری پشت سر گذاشت و چنین پتانسیل عظیمی در حوزه‌های خواهران خوزستان ما را امیدوار می کند.

حجت الاسلام رجب پور با بیان اینکه دو هزار و 955 طلبه خواهر در این سال ها فارغ التحصیل شدند، خاطرنشان کرد: این تعداد آموزش های معرفتی، پژوهشی و تهذیبی و تبلیغی را پشت سرگذاشته و امید داریم تا استفاده لازم را برای نشر معارف و مکتب اهل بیت ببریم.

وی با بیان اینکه پتانسیل موجود در حوزه علمیه خواهران خوزستان باید با وضعیت جغرافیایی، سیاسی و اجتماعی مرتبط شود، تصریح کرد: در هر مقطع زمانی شرایط متفاوت تر شده و نیاز به طلاب خواهر بیش از گذشته احساس می شود؛ از این رو باید به چاره اندیشی و برنامه ریزی پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: در مرکز مدیریت تلاش های بسیار و برنامه ریزی های دقیق در این راستا طراحی می شود و امیدواریم در راستای خدمت به قرآن، اسلام و اهل بیت بیش از گذشته تلاش کنیم.

حجت الاسلام رجب پور در پایان گفت: امسال 612 طلبه خواهر در 32 مدرسه پذیرش شدند./9456/پ602/ب1

ارسال نظرات