۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۸۶۹۷۰
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تربیت روحانی مبلغ راهیان نور در خراسان شمالی

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی با اشاره به ضرورت اعزام روحانیان مستعد و کیفی به عنوان روحانی همراه کاروان‌های راهیان نور، از برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی راهیان نور در استان خبر داد.
حجت الاسلام یوسف محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام یوسف محمدی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان حوزوی استان، با تأکید بر افزایش فعالیت روحانیان در راستای تقویت اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی زمینه را برای فعالیت حوزویان استان در کاروان‌های راهیان نور فراهم کرده است.

وی افزود: راهیان نور عرصه مناسبی برای فعالیت تبلیغی روحانیت است؛ ازاین‌رو همه باید تلاش کنیم روحانیان مستعد و کیفی را به عنوان روحانی همراه کاروان به اردوهای راهیان نور بفرستیم تا با دانش‌آموزان به‌صورت ویژه کار کنند.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه در خراسان شمالی سالانه پنج هزار دانش‌آموز به راهیان نور اعزام می‌شوند، ادامه داد: روحانیانی که توانایی ارتباط مناسب و قوی با دانش‌آموزان دارند می‌توانند فعالیت‌های شایسته‌ای در این اردوها داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی و تربیت مربی راهیان نور، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روحانیان مستعد در اردوهای راهیان نور تأکید کرد و گفت: در این زمینه دوره ویژه‌ای تعریف شده و باید افراد و طلاب مستعد شناسایی شده و به این دوره آموزشی دعوت شوند تا به‌صورت ویژه در عرصه راهیان نور فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط روحانیان با دانش آموزان در اردوهای راهیان نور درگرو اعزام روحانیان مستعد به همراه این کاروان‌ها است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی در خاتمه اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان بسیج طلاب، در اکثر استان‌ها مرکز مدیریت حوزه علمیه برای شهدای طلبه مدرک علمی صادر می‌کند که امیدواریم این موضوع در استان ما پیگیری شود./9314//۶۰۲/خ

ارسال نظرات