۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۷۰۸۳
آیت الله طبرسی:

انقلاب اسلامی سبب رشد فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه شده است

آیت الله طبرسی با اشاره به این که انقلاب اسلامی سبب رشد فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه شده است، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب ارزش های دینی و قرآنی تنها در مسائل فردی خلاصه می شد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع علما و روحانیان که با موضوع قرآن برگزار شد، به اهمیت قرآن اشاره کرد و گفت: معارف الهی بهترین راه رسیدن به سعادت و رستگاری است.

رییس شورای حوزه علمیه مازندران از قرآن به عنوان بهترین فتح کننده عزت یاد کرد و با بیان این که اسلام بدون قرآن موجب پرورش انسان هایی نظیر معاویه و یزید می شود، افزود: تکیه بر کلام الهی موجب سعادت و رستگاری انسان می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که بهره گیری از کلام الهی تضمین کننده زندگی دنیوی و اخروی است، خاطرنشان کرد: قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین می‌کند.

امام جمعه ساری با بیان این که کلام الهی مانع از انحراف و تباهی انسان خواهد شد، تصریح کرد: قرآن همچون مشعل فروزانی است که انسان را از تاریکی و جهل و نادانی رهایی می بخشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که کلام الهی باید در همه سطوح زندگی انسان نهادینه شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از مهم ترین مشکلات امروز جامعه اسلامی فاصله گرفتن از معارف الهی است.

آیت الله طبرسی با بیان این که انسان با قرآن به اوج عزت و سربلندی خواهد رسید، تصریح کرد: فاصله گرفتن از قرآن عامل بدبختی و مشکلات انسان خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی سبب رشد فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه شده است، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب ارزش های دینی و قرآنی تنها در مسائل فردی خلاصه می شد.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که امروز باید از همه ظرفیت های موجود در جهت ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه بهره گرفته شود، تصریح کرد: پیشرفت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون بهره گیری از فرهنگ قرآنی است./۹۵۰/پ601/ب1

ارسال نظرات