۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۸۷۰۹۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ایران اسلامی ظرفیت رسیدن به پیشرفت های بیشتری دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران اسلامی ظرفیت رسیدن به توسعه و پیشرفت بیشتری دارد، گفت: در مقابل تفکر بسیجی نیز یک تفکر دیگر به نام تفکر مادی‌گرایی وجود دارد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: قبل از هر عملی نیازمند علم هستیم و باید از علم لازم برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه باید علم همراه با عمل و تفکر کارآمد بسیجی باشد، گفت: انسان با تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند به علم‌آموزی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جوانان این مرز و بوم باید تفکر بسیجی را داشته باشند و با این تفکر بر دشمنان غلبه کنند و اجازه طمع به بیگانگان ندهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه ایران اسلامی ظرفیت رسیدن به توسعه و پیشرفت بیشتری دارد، تصریح کرد: در مقابل تفکر بسیجی نیز یک تفکر دیگر به نام تفکر مادی‌گرایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دیدگاه دین به معنای صحیح و دیدگاه اسلام به معنای ناب که مستند به مدارک اندیشه است، ادامه داد: این دو دیدگاه با دو دیدگاه افراط و تفریط  متفاوت است؛ دیدگاه دین و اسلام به فلسفه عقلانی و وحیانی متکی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خداوند متعال، انسان را هدفمند آفریده و این دنیای مادی هیچگاه منفی نیست بلکه در یک فرمول و در راستای کمالات انسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: انسان‌ها باید از ظرفیت‌های وجودی خود استفاده کنند و کارها باید به صورت کارشناسی شده باشد و هر کاری که با قصد قربت باشد نیز عبادت محسوب می‌شود./9314/پ601/ب1

ارسال نظرات