۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۸۷۰۹۹
به همت مؤسسه رسانه دین گستر؛

دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه برگزار می شود

دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه ویژه طلاب و مبلغان از سوی مؤسسه رسانه دین گستر ماندگار با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار می شود.
سواد رسانه

حجت الاسلام حمید طالبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه خبر داد و گفت: این دوره ویژه طلاب و مبلغان از سوی مؤسسه رسانه دین گستر ماندگار با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار می شود.

مسؤول آموزش مؤسسه دین گستر ماندگار ادامه داد: دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه با حضور کمال اکبری، حجج اسلام محمدفروهر و محمد کهوند همچنین روح الله مؤمن نسب برگزار می شود.

وی با اشاره به سرفصل های دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه گفت: آشنایی با سواد رسانه و تحولات، مدیریت رسانه در خانواده، شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان ها، امنیت و گردش اطلاعات در فضای مجازی از جمله سرفصل های دوره تخصصی تربیت مربی رسانه به شمار می روند.

حجت الاسلام حمید طالبی افزود: ارائه گواهی معتبر، ارائه محتواهای تکمیلی دوره و تبلیغی، اولویت شرکت در دوره های تکمیلی و جذب منتخبین دوره جهت اعزام، تدریس و پژوهش از جمله مزایای شرکت در دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه به شمار می روند.

وی در زمینه شیوه و زمان نام نویسی در دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه گفت: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا سه شنبه 13 آذرماه با شماره 09100559117 تماس گیرند و کلاس های دوره نیز چهارشنبه و پنج شنبه 14 و 15 آذر ماه از ساعت 15 تا 20 در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) واقع در بلوار نیایش، مصلای قدس برگزار می شود./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات