۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۸۷۱۲۱

تمجید مدیر حوزه های علمیه خواهران از عملکرد خبرگزاری رسا

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه عملکرد خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار حوزه‌ علمیه مفید است، گفت: حوزه‌ و طلبه‌ای که نتواند با رسانه ارتباط برقرار کند بخش زیادی از فرصت‌های تبلیغی را از دست داده است.
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور

حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت فعالیت رسانه‌ای مدارس علمیه گفت: اگر حوزه‌های علمیه بخواهند منبرهای تاثیرگذار و نقطه‌زن را پیدا کنند باید به رسانه‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: حوزه‌ و طلبه‌ای که نتواند با رسانه ارتباط برقرار کند بخش زیادی از فرصت‌های تبلیغی را از دست داده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور با اشاره به اینکه رسانه‌ها مخاطبان متفاوتی دارند، ابراز کرد: در خصوص استفاده از رسانه‌ طلاب باید این نکته را در نظر بگیرند که سخنی که در رسانه مطرح می‌شود مخاطبان گسترده‌ای از طیف‌های مختلف دارد، برخی از مخاطبان دیندار، بعضی بی‌دین، بعضا علاقمند به دین، برخی دین‌گریز، برخی به دنبال یافتن نقطه ضعف و بسیاری طیفهای دیگر هستند بنابراین طلاب باید در فضای رسانه سخنی را مطرح کنند که برای همه طیف‌ها مفید باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران درباره عملکرد خبرگزاری رسا به عنوان رسانه‌ای حوزوی، خاطرنشان کرد: عملکرد خبرگزاری رسا به عنوان رسانه‌ای حوزوی که اخبار حوزه‌های علمیه را در سطح کشور پوشش می‌دهد با توجه به آشنایی که با این خبرگزاری دارم عملکرد آن را مفید ارزیابی می‌کنم./813/ت302/ب1

ارسال نظرات