۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۸۷۲۰۵
معاون آموزش مدرسه امام صادق اندیمشک خبر داد؛

برگزاری کرسی های آزاداندیشی با موضوع جدایی دین از سیاست

معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه فرهنگیان، با همکاری بسیج دانشجویی و با موضوع جدایی دین از سیاست خبر داد.
 حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک

حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از سخنرانی کوتاه به همراه تجزیه و ترکیب بین الصلاتین(مغرب و عشاء)  از سوی طلاب خبر داد و گفت: دوره تکمیلی تجوید قرآن کریم به همت حجت الاسلام آهوبرندی و اردوی تفریحی کوهنوردی مخصوص طلاب پایه اول و دوم در آبان ماه برگزار شد.

معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک با اشاره به مطالعه شب طلبه ها خاطرنشان کرد: جلسه اساتید پایه های 4 تا 6 با موضوع بررسی نقاط ضعف و قوت طلاب در امتحان شفاهی هفتگی، بیان نکاتی در مورد امتحانات کتبی هفتگی و بیان نکاتی در مورد امتحانات نیمسال اول برگزار شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کلاس فقه کاربردی با موضوع احکام میت در 30 آبان ماه برگزار شد، افزود: جلسه پرسش و پاسخ، انتقاد و پیشنهاد در مورد مسائل آموزشی برای طلاب سطح ۱ با کادر آموزشی مدرسه طی دو روز در 29 و 30 آبان ماه و همچنین بیست و هشتمین جلسه کادر مدرسه با موضوعات اردوی جهادی طلاب در مناطق محروم و بررسی وضعیت برنامه های پایه چهارم برگزار شد.

حجت الاسلام دریکوند، برگزاری اردوی تفریحی طلاب پایه های سوم، چهارم و ششم و همچنین برگزاری امتحان نیمسال اول دروس جنبی و کتبی که محدوده های نیمسال اول را به اتمام رسانده بودند از برنامه های دیگر معاونت آموزش برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه فرهنگیان که با همکاری بسیج دانشجویی و با موضوع جدایی دین از سیاست برگزار شد، اشاره و عنوان داشت: جلسه هماهنگی بین حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) با آموزش و پرورش در زمینه راهکارهای جذب دانش آموزان به مسائل دینی و مذهبی، آشنایی دانش آموزان با حوزه علمیه، برگزاری دوره ها و کارگاه ها برای اساتید پرورشی و دانش آموزان از سوی حوزه و بیان نکاتی در مورد جذب دانش آموزان ممتاز به حوزه برگزار شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات