۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۸۷۲۳۷

تشریح ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی

ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این آستان مقدس از سوی مدیر امور فرهنگی تشریح شد.
عباس سلیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباس سلیمی معاون فرهنگی امور زائران آستان، امروز در آخرین جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که در دارالتولیه این آستان برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) 88 عنوان برنامه فرهنگی تبلیغاتی، آیینی مذهبی، خدمات زائر و برنامه رسانه‌ای در این آستان مقدس پیش بینی شده است.

وی با تشریح برنامه‌ها بیان داشت: دیدار خادمان و کارکنان آستان مقدس با تولیت محترم، عیادت از بیمارات بستری در بیمارستان، محفل دانش آموزی انس با قرآن کریم در مدرسه پسرانه و محفل ویژه انس با قرآن کریم از برنامه‌های روز یکشنبه به تاریخ 18 آذرماه خواهد بود.

سلیمی در ادامه به برنامه‌های روز بعد اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های روز 19 آذرماه شامل حضور تعدای از خادمان آستان مقدس در مدارس، دیدار روحانیان شهرستان ری با تولیت، مراسم جشن تکلیف و ... خواهد بود.

معاون فرهنگی امور زائران آستان در ادامه بیان داشت: همزمان با 20 آذرماه مراسم آیین تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همراه با جمع خوانی خدام حرم با حضور خادمان متبرکه شهرستان ری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌ شب ولادت، گفت: ویژه برنامه شب ولادت با تلاوت قرآن کریم آقای رضا صباغی بعد از نماز مغرب و عشاء و قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از سوی آقای زین العابدین آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) آقای غلامرضازاده این مراسم به پایان می‌رسد.

سلیمی درخصوص ویژه برنامه ظهر روز ولادت، عنوان کرد: بعد از اقامه نماز ظهر و عصر مراسمی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در مصلی ری برگزاری می‌شود که در آن مراسم حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری به سخنرانی پرداخته و در پایان ذاکر آل الله آقای نعیمی به مدیحه سرایی می‌پردازد.

معاون فرهنگی امور زائران آستان ادامه داد: لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به مناسبت ولادت این امامزاده واجب التعظیم در مراسم دعای کمیل و دعای ندبه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در شام ولادت امام حسن عسکری(ع) مدعوین از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قمی بهره خواهند برد./813/پ602/ب1

ارسال نظرات