۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۸۷۳۲۸
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران:

انس با معارف الهی سبب گشایش درهای موفقیت به روی طلاب می شود

حجت الاسلام طبرسی بر ضرورت انس طلاب با کلام الهی تأکید کرد و با بیان این که طلاب نباید لحظه ای از معارف الهی فاصله بگیرند، گفت: انس طلاب با معارف ناب الهی درهای پیشرفت و موفقیت در حوزه را به روی او می گشاید.
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شیرگاه با مهم ارزیابی کردن جایگاه طلبگی بر ضرورت حفظ و شأن این جایگاه از سوی طلاب تأکید کرد.

وی با بیان این که طلاب باید قدر جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند، افزود: هیچ عرصه ای در جامعه اسلامی با اهمیت تر از جایگاه طلبگی نیست.

حجت الاسلام طبرسی با تأکید براین که طلاب به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج) مدافع حقیقی دین و ارزش های الهی در جامعه هستند، تصریح کرد: طلاب باید بدانند که تحصیل در حوزه بهترین راه کمک به دین است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلاب رسالت سنگینی در دفاع از دین و ارزش های الهی در جامعه بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: طلاب باید از همه فرصت هایی که در امروز در اختیار دارند جهت کسب علم، تقوا و اخلاق بهره گیرند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که همه لحظات عمر یک طلبه باید سرشار از معنویت باشد، تصریح کرد: طلاب برای پیشرفت علمی و اخلاقی در حوزه باید ارزش های معنوی را در خود تقویت کنند.

حجت الاسلام طبرسی بر ضرورت انس طلاب با کلام الهی تأکید کرد و با بیان این که طلاب نباید لحظه ای از معارف الهی فاصله بگیرند، خاطرنشان کرد: انس طلاب با معارف ناب الهی درهای پیشرفت و موفقیت در حوزه را به روی او می گشاید.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که علما و مراجع تقلید دینی همواره بر توجه طلاب به اخلاق و معنویت تأکید بسیاری داشتند، تصریح کرد: طلاب باید در همه مراحل زندگی توجه به معنویت و ارزش های الهی را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان این که مسیری که یک طلبه برای تحصیل در حوزه انتخاب کرده بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی و اخلاقی در حوزه به سادگی به دست نخواهد آمد بلکه نیازمند تلاش و مجاهدت شبانه روزی است./۹۵۰/پ602/ب1

ارسال نظرات