۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۸۷۳۴۱
با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه؛

چهارمین کنگره علامه بلادی بوشهری برگزار می شود

دبیر چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: کنگره علامه بلادی بوشهری ۱۳ آذرماه با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود.
کنگره علامه بلادی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین کنگره گفت: این کنگره با حضور دو هزار نفر از طلاب خواهر و برادر، علما و فضلای حوزه علمیه و دانشجویان برگزار می شود.

دبیر چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) افزود: این کنگره سه شنبه 13 آذرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به استقبال طلاب و دانشجویان از این کنگره علمی، پژوهشی بیان داشت: هر سال استقبال بیشتری از این محفل علمی می شود و از چهار دبیرخانه حوزه علمیه قم، حوزه علمیه خواهران، حوزه علمیه برادران و دبیرخانه دانشگاهیان بیش از 1000 دریافت و ثبت شده است.

دبیر چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به اینکه در این کنگره 24 نفر به عنوان اثر برتر انتخاب و از آنها تجلیل می شود اظهار داشت: از دیگر برنامه جانبی کنگره، برگزاری نمایشگاه عکس علما و فضلای استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه 13 آذرماه روز روحانیت استان بوشهر است تأکید کرد: 13 آذرماه، روز شهادت شیخ ابوتراب عاشوری است که به عنوان روز روحانیت استان بوشهر انتخاب شده است.

منبع: فارس

ارسال نظرات