۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۸۷۳۹۷

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی معارفه شد

محمدرضا پورمحمدی با حکم وزیر کشور به عنوان چهاردهین استاندار پس از انقلاب در آذربیایجان‌شرقی معرفی شد.
معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد وحدتی هلان، رییس مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی که در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: از تمامی مردم، مسؤولان، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس می خواهم با همدلی و همکاری استاندار جدید را در حل مشکلات استان یاری کنند.

وی با تأکید بر این‌که همه برای حل مشکلات اقتصادی موجود و توسعه هرچه بیشتر آذربایجان شرقی مسؤول هستیم، افزود: علاقه‌مند به حضور شخص وزیر کشور در مراسم بودیم که با وجود پیگیری‌های متعدد تشریف نیاوردند، به خاطر این عدم حضور بسیاری از دوستان در جلسه حضور ندارند.

رییس مجمع نمایندگان با بیان این‌که وکلای مردم استان در مجلس در تائید استانداری جناب پورمحمدی، سنگ تمام گذاشتند، گفت: دکتر پورمحمدی آشنایی کاملی به استان داشته و دارای شخصیتی پاکدست و متین است که امیدواریم با حضور ایشان و با وحدتی که به وجود می آید ضعف‌هایی که داشتیم جبران شود.

وحدتی‌هلان در پایان با تقدیر از تلاش‌های مجید خدابخش در 14 ماه استانداری آذربایجان‌شرقی نیز اظهار داشت: دکتر در حضور 14 ماهه خود حدود 300 بار از روستاها، شهرها و مراکز صنعتی بازدید کرد و با ریسک‌پذیری خود نشان داد که مسائل را می توان به راحتی و با استفاده از اختیارات استانی حل کرد.

همچنین محمدرضا پورمحمدی، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تأکید بر این‌که به دنبال وحدت حداکثری میان مردم و مسؤولان خواهد بود، اظهار داشت: انسان دردمندی هستم و درد خدمتگزاری دارم؛ در طول 30 سال خدمتم در دانشگاه، 20 سال کارهای اجرایی کرده‌ام.

وی با تأکید بر این‌که با همه وجود و تجربه کاری آستینهایم را بالا زده و مسؤولیت را قبول کرده‌ام، افزود: بنده توسعه‌گرا و تحول‌خواه هستم و معتقدم برای توسعه باید به تغییر نگرش و استفاده از قدرت انگارهها بپردازیم؛ شعار من وحدت، همدلی و همکاری است.

پورمحمدی با بیان این‌که عقلانیت دانشگاهی، تجربه پیشکسوتان و نخبگان و همچنین خلاقیت و نوآوری نسل جوان استان را برای ادامه مسیر توسعه آذربایجان‌شرقی به کار خواهم گرفت، گفت: دولت با شعار تدبیر و امید و با رویکرد اعتدال برای خدمتگزاری روی کار آمده است و باید همین رویکرد نیز حفظ شود.

همچنین مجید خدابخش، استاندار سابق آذربایجان‌شرقی که به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از امارت آذربایجان خداحافظی کرد؛ در سخنانی به تشریح اقدامات خود در دوران 14 ماهه خدمت در تبریز پرداخت و در پایان با حکم وزیر کشور، محمدرضا پورمحمدی به عنوان چهاردهین استاندار پس از انقلاب در آذربیایجان‌شرقی معرفی شد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات