۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۸۷۵۱۲
حجت الاسلام حسینی:

طلبه باید مقید به زی طلبگی و پژوهش های دینی باشد

معاون پژوهش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک گفت: طلاب مقید به زی طلبگی با حرص و ولع بیشتری تحقیقات و پژوهش های دینی را پیگیر می شوند.
زی طلبگی

حجت الاسلام سید علی حسینی، معاون پژوهش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه پژوهش های حوزوی صورت گرفته از سوی طلاب مبتدی و اساتید است، اظهار داشت: پژوهش هایی که از سوی اساتید تهیه می شود در راستای آموزش مسائل دین به بخشی از جامعه است که با پرسش و پاسخ نمی توانند به نتایج قانع کننده دست پیدا کنند.

معاون پژوهش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه برخی سؤالات و جواب های دینی یک تحقیق کامل را در برمی گیرد، افزود: منابع مختلف تحقیقی و نظریات جدید منطبق با اصول و قواعد از سوی اساتید در تحقیقات و پژوهش های دینی بیان شود.

این مقام مسؤول در رابطه با پژوهش های دینی طلاب گفت: در این باره باید به تجهیز آنها از طریق برگزاری دوره ها پرداخت تا قدرت نویسندگی و کارهای تحقیقاتی تقویت، و مهارت های لازم پژوهشی را به دست آورند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جواب بسیاری از شبهات در پژوهش های صورت گرفته بیان شده است، ادامه داد: طلبه ای که زی طلبگی را رعایت می کند دغدغه بیشتری دارد که تحقیقات و پژوهش هایش در کدامین راستا و برگرفته شده از کدامین منابع و آیات و روایات باشد.

وی بیان داشت: طلاب مقید به زی طلبگی با حرص و ولع بیشتری تحقیقات و پژوهش های دینی را پیگیر می شوند و هرگز در پی رفع تکلیف یا به دست آوردن نمره نخواهند بود./9456/ت602/ب1

ارسال نظرات