۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۸۷۵۲۴
حاجی دلیگانی در گفت وگو با رسا:

حریت نمایندگان با مسأله شفافیت منافاتی ندارد

نماینده مجلس با بیان این که حریت نمایندگان با مسأله شفافیت منافاتی ندارد، گفت: کسانی که در راستای منافع نظام و ملت عمل کنند آزاد هستند و دیگر هراسی از شفافیت ندارند.
حسینعلی حاجی دلیگانی

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مطرح کردن وجود مشکل اخلاق سیاسی در جامعه برای معلق کردن مسأله شفافیت آرای نمایندگان را نوعی فرار رو به جلو دانست و گفت: کسانی که این بحث را مطرح می کنند به دنبال ایجاد جنبه توجیهی برای نگرش نادرست خودشان هستند.

وی با اشاره به این که شفافیت آرای نمایندگان زمینه کاهش و ریشه کن شدن فساد را فراهم می کند، اظهار داشت: شفاف سازی به نفع جامعه است، زیرا به کاهش هزینه ها و جلوگیری از رانت و فساد کمک می کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اگر امروز جلوی مسأله شفافیت آرا گرفته شود بدون شک در آینده ضررهای زیادی متوجه جامعه خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که حریت نمایندگان با مسأله شفافیت منافاتی ندارد، ابراز کرد: کسانی که در راستای منافع نظام و ملت عمل کنند، آزاد هستند و دیگر هراسی از شفافیت ندارند؛ بدیهی است کسانی که حریت نداشته باشند نمی خواهند رأیشان برای مردم مشخص شود./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات