۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۸۸۶۴۴
در خوزستان؛

۵۰ هزار برنامه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برگزار می شود

رييس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در رابطه با ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تجمیع برنامه های دستگاه های دولتی نزدیک به ۵۰ هزار برنامه اعلام شده است.
برگزاری جلسه هم اندیشی کارگروه های چهارده گانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای خوزستان برگزاری جلسه هم اندیشی کارگروه های چهارده گانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای خوزستان برگزاری جلسه هم اندیشی کارگروه های چهارده گانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رييس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، صبح امروز در جلسه هم اندیشی کارگروه های چهارده گانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای استان، با بیان اینکه اهداف ستاد در مرکز پیرامون بزرگداشت آبرومندانه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: گفتمان سیاستمداران جهانی به ویژه آمریکا و هم پیمانانش آن است که با انواع ترفندها و توطئه ها از جمله محاصره اقتصادی و تحریم ها و استفاده گسترده از رسانه ها(286 رسانه فارسی زبان) جشن 40 سالگی را به کام مردم ایران تلخ کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه هدف کلی ستاد 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزاری جشن های جامع در سراسر کشور است، تصریح کرد: جشن های انقلاب در دهه فجر تجمیع نشوند بلکه از آذرماه تا پایان بهمن ماه روزشماری برای فعالیت کارگروه ها تعریف و مناطق مختلف را در برگیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه انجام فعالیت ها بر پایه استدلال منطقی و باورپذیر دیگر خواسته ستاد است، ادامه داد: تبیین فعالیت ها و گفتمان انقلاب اسلامی نه براساس غلو و مبالغه بیان شود و نه اینکه در تبیین عملکردها کم فروشی صورت گیرد بلکه آنچه در طول 40 سال صورت گرفته با منطقی رسا و استدلالی باورپذیر با مردم در میان گذاشته شود.

حجت الاسلام سپهر با تأکید بر ضرورت بهره گیری از زبان هنر و شعر برای تبیین عملکرد نظام اسلامی گفت: همه کارگروه ها و نه تنها ارشاد از زبان هنر و شعر استفاده کنند با این حال برنامه های ارسالی کارگروه ها با وجود برخورداری از محتوای غنی اما شناسنامه دار نیستند.

وی با بیان اینکه زمان، مکان و تاریخ و مبلغ اجرایی برنامه ها معین شود، افزود: اهمیت بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی برای بسیاری از مدیران و مسؤولان جا نیفتاده است؛ از این رو باید آنها را توجیه و گفتمان 40 سالگی را فراگیر کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: صدا و سیمای استان اعلام کرده که در رابطه با 40 سالگی انقلاب اسلامی نزدیک به 8 هزار برنامه را تولید و یا پوشش خواهد داد ضمن اینکه در همین رابطه تجمیع برنامه های دستگاه های دولتی نزدیک به 50 هزار برنامه اعلام شده است./9456/د103/ب1

ارسال نظرات