۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۸۸۶۸۹
با حضور مسؤولان شهری و نظامی؛

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اسلامی خراسان رضوی ضمن تقدیر از سردار نجاتی، یوسف علیزاده به عنوان مدیر کل جدید این بنیاد معرفی شد.
سردار علیزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اسلامی خراسان رضوی پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و نظامی در استانداری برگزار شد.

در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات سردار نجاتی، مدیر کل اسبق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اسلامی خراسان رضوی، سردار یوسف علیزاده به عنوان مدیر کل جدید این بنیاد در خراسان رضوی منصوب شد.

سردار حسینعلی یوسف علیزاده مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، فرماندهی سپاه جواد الائمه(ع)  و معاونت بازرسی سازمان بسیج کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

همچین سردار کارگر، رییس رئیس بنیاد آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حکمی سردار نجاتی را به عنوان مشاور رییس این بنیاد در سه استان خراسان رضوی  شمالی، جنوبی منصوب کرد و گفت: سه استان خراسان دارای اشتراک های بسیاری است و در دفاع مقدس نیز این تفکیک استان ها وجود نداشت و نیاز است که هماهنگی بین سه استان صورت گیرد.

در این مراسم سردار نجاتی به ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد ارائه داد و گفت: جمع آوری و پرداختن به گنجینه های دفاع مقدس کار سنگینی است و ما و همه دستگاه‌ها که جنگ را آن زمان پشتیبانی کردند، امروز باید در جهت تدوین و ارائه‌ی این آثار به نسل های آینده اقدام کنند.

تقوی، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در این مراسم با بیان این که خراسان با بیش از ۲۳ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و در طول تاریخ در دفاع از کشور خوش درخشیده است.

تقوی با بیان این که امروز سنگر عوض شده است، اظهار کرد: دفاع مقدس دانشگاه بیکرانی است که امیدواریم امروز از آن چه در بعد نظامی و چه در بعد نیروی انسانی استفاده کنیم و آن روحیه دلسوزی که با تقوا و از خودگذشتگی موجب درخشش رزمندگان ما شد، امروز نیز تداوم یابد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: سختی ها، ناکامی ها، فتوحات و رشادت ها در دوران دفاع مقدس برای ما باید درسی باشد و در همه عرصه‌های زندگی از آن ها استفاده کنیم.

وی گفت: شأن خراسان رضوی و همت بلند سرداران که در دفاع مقدس از خود نامی سربلند برجای گذاشته اند، می طلبد که در حوزه حفظ و نشر آثار این دوران تلاش بیشتر شود اگرچه تا کنون اقدامات خوبی انجام شده است اما ماحصل کار هنوز به نتیجه نرسیده است و امیدواریم با همکاری مجموعه های مختلف این امر تحقق یابد.

سردار شفایی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز در این مراسم ضمن تقدیر از سردار نجاتی گفت: دفاع مقدس پدیده استثنایی، جاودانه و پرافتخار در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی است که بیان کننده ظرفیت های اعتقادی و معنوی و شاحصه های اصلی هویت مردم ما است.

وی با بیان این که دفاع مقدی به دلیل حقانیتش دارای حیات دائمی است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا دفاع مقدس در مجموعه انقلاب پیوسته برقرار باشد و همه ما وظیفه داریم تا با به کارگیری همه ظرفیت های موجود در کشور نسبت به نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و روحیه فداکاری، ایثار، استقامت و مقابله با استکبار را در نسل امروز و آینده اقدام کنیم./864/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات