۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۸۸۷۵۳
با موضوع ساحت مقدس پیامبر اعظم؛

اولین هم اندیشی دو زبانه مدرسه علمیه دارالسلام برگزار شد

اولین هم اندیشی دو زبانه مدرسه علمیه دارالسلام با موضوع ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و با حضور اساتید، طلاب و علم پژوهان برگزار شد.
سید عبدالله حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اولین هم اندیشی دو زبانه مدرسه علمیه دارالسلام با موضوع ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) با حضور اساتید، طلاب و علم پژوهان برگزار شد.

در این همایش که به همت دپارتمان زبان‌های خارجی مدرسه علمیه دارالسلام برگزار شد حجت الاسلام سید عبدالله حسینی مبلّغ بین المللی و مشاور رئیس مجمع تقریب مذاهب اسلامی، همچنین یازده نفر از طلاب این مدرسه علمیه سخنرانی خود را به زبان‌های انگلیسی و عربی ارائه کردند.

حجت الاسلام حسینی ضمن تفسیر آیات ابتدایی سوره مبارکه علق، با بیان اینکه اولین دستورات دین مبین اسلام تشویق به خواندن و نوشتن بوده است، گفت: متاسفانه امروز غرب در زمینه کتاب و کتابخوانی از ما پیشی گرفته است.

مشاور رئیس مجمع تقریب مذاهب اسلامی، وظیفه طلاب را در عرصه تبلیغ بسیار سنگین ارزیابی کرد و بر یادگیری زبان به عنوان اولین قدم جهت انجام این وظیفه تاکید کرد.

حجت الاسلام حسینی ضمن بیان خاطراتی از دوران طلبگی خود، ابراز داشت: مقام معظم رهبری الگوی کاملی برای نیل طلاب نوجوان و جوان به اهداف عالیه هستند.

در پایان این مراسم از سخنرانان برتر تقدیر شد./۹۶۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات