۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۸۸۸۶۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا تأکید کرد؛

ضرورت تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب از سوی حوزویان در جامعه

حجت الاسلام غلامی ولایت فقیه، مردم و اسلام ناب را سه عامل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی در چهل سالگی عنوان کرد و گفت: امروز همه بخش های کشور به ویژه طلاب و حوزویان باید در جهت حفظ و تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب بیشتر تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) چالوس با اشاره به این که انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های دشمن در آستانه چهل سالگی قرار دارد، گفت: امروز نظام اسلامی به عنوان یک الگودر جهان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان این که دشمن با ایران هراسی تلاش کرد تا زمینه انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه منطقه ای و جهانی فراهم کند، افزود: اما امروز گفتمان انقلاب به یک گفتمان جهانی در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به سال ها سلطه و دخالت غرب و شرق در ایران پایان داد و استقلال و آزادی را به این کشور بازگرداند، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها با استقلال و آزادی کامل تصمیم می گیرد و حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که استقلال بزرگترین هدیه امام خمینی(ره) به ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: نداشتن استقلال سبب لذت و خواری ملت ها می شود و امروز به عینه این مسأله را در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان می بینیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رسیدن به چنین جایگاه با عظمتی در عرصه منطقه ای و جهانی آن هم در سایه تحریم ها و فشارهای ظالمانه دشمن نشان از تلاش و مجاهدت ملت بزرگ ایران و هدایت های رهبری نظام است، بیان داشت: ملت ایران در برابر فشارها و تهدید های دشمن خواهند ایستاد و آنها را شکست خواهند داد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود به استحکام و نشاط انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی اشاره کرد و گفت: تلاش دشمن برای ایجاد فضای ناامیدی و یأس در داخل کشور با بصیرت و هوشیاری ملت ایران خنثی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که مسؤولان و مدیران کشور باید از همه ظرفیت های موجود در داخل کشور به منظور رفع مشکلات بهره گیرند، گفت: همه مشکلات کشور با نگاه به داخل کشور قابل حل است و نباید نگاه به بیرون داشت.

حجت الاسلام غلامی در بخش پایانی سخنان خود ولایت فقیه، مردم و اسلام ناب را سه عامل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی در چهل سالگی عنوان کرد و افزود: امروز همه بخش های کشور به ویژه طلاب و حوزویان باید در جهت حفظ و تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب بیشتر تلاش کنند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات