۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۸۹۰۱۳

آیین افتتاح پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد

رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: در حال حاضر شرایط اقتصادی کشور حاد و حساس است بنابراین از این عرصه ها باید با روحیه بسیجی عبور کنیم و تنها کار جهادی به داد ما می رسد.
وحدتی شبیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید حسن وحدتی شبیری صبح امروز در آیین افتتاح دفتر بسیج کارکنان دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: افتتاح دفتر بسیج کارکنان در این دانشگاه نعمتی الهی است.

وی افزود: ان شاء الله این افتتاح آغاز همکاری عمیق دانشگاه با بسیج و سپاه باشد چرا که ما امروز احتیاج داریم بسیجی وار در همه عرصه های علمی وارد شویم.

حجت الاسلام وحدتی شبیری بسیجی بودن را مخصوص پس از انقلاب ندانست و خاطرنشان کرد: رییس بسیجیان امیرالمومنین(ع) است چرا که ایشان در شب لیله المبیت به قصد شهادت در بستر خوابید تا جان پیامبراکرم(ص) سالم بماند که این عمل نشان از بسیجی بودن امیرمومنان است.

رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط اقتصادی کشور حاد و حساس است بنابراین از این عرصه ها باید با روحیه بسیجی عبور کنیم و تنها کار جهادی به داد ما می رسد چرا که اگر کار بسیجی ما نبود شرایط حال حاضر ما نیز مانند قبل از انقلاب مناسب نبود.

وی به لزوم کار جهادی در مطالعات حوزوی اشاره و عنوان کرد: تنها امید من به روحیه بسیجی دانشجویان، اساتید و کارکنان است چرا که بزرگان و علمای ما با کار جهادی توانسته اند در عرصه علمی فعالیت کنند و الان کار بسیجی کردن تقریب بین شیعیان و اهل تسنن است و باید بر موجی سوار شویم تا امکانات دشمنان را علیه خودشان استفاده کنیم و آن ها را نابود کنیم که این موضوع سنت ثابت شده الهی است.

رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی افزود: باید مطالعات علمی و تعامل خود را با نخبگان اهل تسنن افزایش دهیم چرا که آن ها از ما استقبال می کنند حتی نخبگانی که در عربستان تحصیل کرده اند علاقه به همکاری با جمهوری اسلامی ایران و شیعیان دارند.

حجت الاسلام وحدتی شبیری در پایان سخنان خود با بیان این که کار بسیجی اخلاص و ولایت مداری می خواهد، گفت: بسیجی فقط جنگ جو  نیست، ولایت پذیر بودن مهم است زمانی که گفتند جان خود را فدا کنیم بدون هیچ سوالی این کار را انجام دهیم تا همیشه به بسیجی بودن افتخار کنیم./۸۶۴/پ203/ب1

ارسال نظرات