۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۸۹۱۵۲
با حضور آیت الله مکارم شیرازی؛

برگزیدگان طرح رساله نویسی فقه اسلامی تجلیل شدند

در آستانه هفته پژوهش، برگزیدگان طرح رساله نویسی فقه اسلامی درس حضرت آیت الله مکارم شیرازی از سوی این مرجع تقلید تجلیل شدند.
اولین جلسه درس خارج فقه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز پیش از آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم از برگزیدگان طرح رساله نویسی فقه اسلامی تجلیل کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت توجه طلاب به تحقیق و پژوهش تأکید و از تلاش محققان و شاگردان خود در پیگیری برای تحقق این طرح قدردانی کرد.

طرح رساله نویسی فقه اسلامی درس حضرت آیت الله مکارم شیرازی در راستای پیشرفت استعدادهای طلاب و نخبگان حوزه علمیه همه ساله در موضوعات مختلف فقهی برگزار می شود.

با توجه به این که مراجع و علمای حوزه علمیه بر پیوستگی دروس حوزه در طول ایام سال به ویژه تابستان تأکید فراوان دارند این طرح فرصت مناسبی برای طلاب است تا در فصل تابستان نیز از درس و بحث غافل نشده و به تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف علمی بپردازند.

طرح رساله نویسی فقه اسلامی بیش از 10 سال است که ادامه دارد و با استقبال مناسب طلاب و شاگردان حضرت آیت الله مکارم شیرازی مواجه شده و حاصل این طرح تدوین و تألیف ده ها رساله و مقاله علمی از سوی طلاب است.

گفتنی است، برگزیدگان گروه اول که جایزه  2 میلیون تومانی را دریافت کردند؛ حجج اسلام سید محمدمهدی توکلی و محمدصادق فیاض هستند.

برگزیدگان گروه دوم که حائز جایزه 1 میلیون تومانی شدند؛ حجج اسلام ابوالفضل سلطان محمدی، حسین شاکر اردکان، سیدحسن نوری، علی جهانگیری و حسین سلطان محمدی هستند.

طلاب برگزیده گروه سوم نیز حجج اسلام موسوی، ناصری، بهمنی، حسینی، شریفی، میرزایی، حسنی، زاهدی مقدم، مطهری محب، سلطان محمدی، رجایی زاده، هرندی، غلامی، بهمنی بابل، قاسم زاده، نیکخسال، نادری، عموری، عسکری، شریفی، عیسی هاشم و بهجت پور هستند که مبلغ 500 هزار تومان به ایشان تعلق گرفت.

همچنین به پاس زحمات طلابی که در این طرح شرکت کرده و در گروه چهارم جای گرفتند مبلغ 250 هزار تومان بن کتاب اهدا شد./927/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات