۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۸۹۵۱۶

اعلام فراخوان عضوگیری انجمن ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه

انجمن علمی ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه از میان طلاب به صورت وابسته و پیوسته عضو می پذیرد.
انجمن علمی ترجمه و زبان های خارجی

حجت الاسلام علی توحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از عضو گیری انجمن علمی ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت همچنین شناسایی استعدادها و تجلیل از فعالان حوزه فعالیت انجمن از جمله فعالیت های علمی انجمن ترجمه و زبان های خارجی است.

دبیر علمی و اجرایی انجمن ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه با اشاره به شرایط عضویت در انجمن گفت: عضویت وابسته برای تمامی طلاب آزاد است اما برای عضویت پیوسته دارا بودن حداقل مدرک سطح سه یا کارشناسی ارشد همراه با مدرک آموزشی یکی از زبان های خارجی ضروری است.

وی افزود: فعالیت انجمن ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه در زمینه یک زبان خارجی نیست بنابراین طلابی که در هر یک از زبان های خارجی فعالیت دارند می توانند برای عضویت در این انجمن اقدام کنند.

حجت الاسلام توحیدی با اشاره به مدارک لازم جهت عضویت در انجمن ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه اظهار کرد: تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس به همراه رزومه فعالیت در زمینه زبان های خارجی اعم از آموزش یا ترجمه متون خارجی از جمله مدارک لازم برای عضویت در این انجمن است.

وی ادامه داد: متقاضیان عضویت در انجمن ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه جهت نام نویسی می توانند به دبیرخانه انجمن های علمی واقع در بلوار جمهوری اسلامی، کوچه 2، فرعی اول سمت چپ، ساختان انجمن های علمی طبقه اول مراجعه کنند یا با شماره 09124510219 تماس گیرند.

دبیر علمی و اجرایی انجمن ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان متقاضی در انجمن تا اواخر دی ماه برای تکمیل مدارک خود اقدام کنند زیرا پیش از برگزاری مجمع عمومی در اسفندماه بایستی اعضای انجمن معرفی شوند تا رأی گیری برای انتخاب اعضای هیأت مدیره از حد نصاب خارج نشود./1324/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات