۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۸۹۵۱۹
امام جمعه همدان:

وجود روحیه بسیجی در کشور حلال مشکلات است

آیت الله طه محمدی گفت: مملکت باید همه بسیجی باشند و بسیجی وار رفتار کنند اگر این گونه باشد هیچ یک از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم را شاهد نخواهیم بود.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در جمع کارکنان بسیجی شهرداری همدان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ بسیج در جامعه خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمود بسیجی واقعی یعنی امام علی (ع) ما نیز باید با الگوگیری از ایشان خود را تبدیل به یک بسیجی واقعی کنیم.

وی افزود: بسیج یک شعار نیست بلکه یک ساختار است و بعد از ساختار یک عملکرد است بنابراین تا آن ساختار نباشد این عملکرد صورت نمی گیرد اما اگر اتفاق افتاد بسیار عالی خواهد بود.

آیت الله طه محمدی اسلام را کامل ترین دین برای بشر معرفی کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) آمده اند تا انسان ها را از مردگی و افسردگی نجات دهند و روح در کالبد ما بدمند.

وی تصریح کرد: بسیج یعنی مدرسه عشق، این بسیج است که به افراد عشق ورزیدن را یاد می دهد از این رو زمانی که عشق آمد همه چیز حل است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان انسان بدون عشق را یک مرده عنوان کرد و یادآور شد: همان طور که درخت بی ثمر نه سایه ای دارد و نه برگی و نه میوه ای انسانی که از عشق بویی نبرده است نیز همانند آن هیچ خاصیتی ندارد.

وی تاکید کرد: چرا انسان بدون در نظر گرفتن ارزش خود، خودش را آن قدر پایین می آورد که از او به عنوان درختی بی خاصیت نام ببرند که تنها از آن برای سوختن استفاده می کنند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: اگر ما مدرسه بسیج که همان مدرسه عشق است را آباد کنیم آن وقت خواهیم توانست این درخت بی ثمر را تبدیل به درختی کنیم که هم میوه دارد هم برکات.

وی با بیان این که این درخت همان شجره طیبه است ابراز داشت: انقلاب اسلامی نیز یک شجره طیبه است که شاخ و برگ های آن سر به فلک کشیده و پایه های آن ثابت و 4 فصلش میوه می دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: انسان آفریده شده تا شجره طیبه الهی باشد نه شجره خبیثه و یا حتی شجره ملعونه، ای کاش بشر قدر خود را بداند و در سیاه چاله های این دنیا گرفتار نشود.

وی تصریح کرد: بسیاری از خانواده ها در زمان جنگ برای فرار از اعزام فرزندانشان معافیت سربازی گرفتند اما همین خانواده ای که معافیت گرفتند در تصادف پسرش را از دست دادند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان ادامه داد: حال اگر این فرزند در جبهه شهید شده بود همه دنیا و آخرت در اختیارش بود اما حالا هیچ چیز ندارد.

وی وجود روحیه بسیجی در کشور را حلال مشکلات دانست و تاکید کرد: مملکت باید همه بسیجی باشند و بسیجی وار رفتار کنند اگر این گونه باشد هیچ یک از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم را شاهد نخواهیم بود./979/پ602/ب1

ارسال نظرات