۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۸۹۵۲۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

مبارزه با جنگ فرهنگی دشمن مهم ترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام صفی یاری گفت: مبارزه با دشمنان در جنگ فرهنگی مهم ترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی است.
سازمان تبلیغات اسلامی، محمد قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست یک روزه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی نور آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

حجت الاسلام صفی یاری مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در این نشست با بیان این که نرخ امید به زندگی در کشور افزایش پیدا کرده است، گفت: باید در کنار این موضوع در راستای افزایش سطح دینداری مردم نیز اقدامات مناسبی انجام شود که سازمان تبلیغات در این زمینه می تواند نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: نگاه دین مدارانه یکی از موضوعاتی است که به عنوان آسیب مطرح می شود که باید در آن مورد برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد، به عنوان مثال موضوع کشف حجابی که انجام می شود باید در سازمان تبلیغات مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ترویج معارف دینی به عنوان یکی دیگر از وظایف ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع روزه خواری علنی در ماه مبارک رمضان که توسط برخی افراد انجام می شود به دلیل لجاجت اجتماعی است و این اقدام افزایش پیدا کرده است، از این رو باید هرچه سریع تر برای این گونه اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه ابراز داشت: ما باید به سمت زندگی قرآنی به ویژه خانواده قرآنی پیش برویم و باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود، چراکه خانواده در نظام اسلامی دارای جایگاه بسیار بالایی است و باید در راستای حفظ بنیان آن تلاش جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام صفی یاری یادآور شد: باید در زمینه جنگ اقتصادی در حوزه فرهنگ دینی به درستی اقدام شود، امروز جریانی اسلامیت را در مقابل جمهوریت قرار می دهد که باید برای این موضوع نیز فکری جدی و برنامه ریزی های لازمی از سوی سازمان تبلیغات انجام شود./1330/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات