۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۵۸۹۵۷۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تبعیت از رهبری راه برون رفت کشور از مشکلات است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مهم ترین راه برون رفت کشور از مشکلات و توطئه های دشمنان تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، گفت: متأسفانه مسؤولان تنها به شعار دادن اکتفا می کنند اما در عمل خبری از اقدام ملموس نیست.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به این که دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و توسعه همه جانبه در عرصه های مختلف خواهد بود، گفت: چهل سالگی انقلاب فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در سایه حمایت ها و حضور در صحنه مردم در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، افزود: عصبانیت امروز دشمن به دلیل پیشرفت هایی که ایران اسلامی در عرصه های مختلف به آن دست یافته است.

مسؤول مدرسه علمیه شهید بهشتی(ره) نوشهر به چهار دهه توطئه و تحریم نظام سلطه علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: با وجود همه این فشارها و توطئه ها، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی ارزشمند مورد توجه بسیاری از ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ به نقش ولایت و رهبری در پیشرفت ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور رهبری آگاه، مدیر و مدبر در رأس نظام اسلامی یکی از مهم ترین دلایل پیروزی ها و موفقیت های ملت ایران در چهار دهه اخیر بوده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مهم ترین راه برون رفت کشور از مشکلات و توطئه های دشمنان تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان تنها به شعار دادن اکتفا می کنند اما در عمل خبری از اقدام ملموس نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت کشور در هر مقطعی نیازمند مدیریت انقلابی است، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس با وجود همه فشارها و مشکلات داخلی و خارجی که کشور داشت کشور در مسیر صحیح هدایت شد و آن به دلیل مدیریت جهادی و تفکر انقلابی مسؤولان کشور بود.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که چهل سال تجربه ثابت کرده غرب نمی تواند شریک خوبی برای ملت ایران باشد، خاطرنشان کرد: غربی ها دارای منافع مشترکی هستند و مسؤولان ما نباید به امید حمایت و همکاری کشورهای غربی دل ببندند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که امروز یکی از اهداف مهم دشمن تطهیر رژیم طاغوت با نادیده گرفتن خدمات و پیشرفت های چهل ساله انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تبیین و تشریح دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بدون هیچ حب و بغضی استفاده شود./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات