۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۸۹۶۸۷
امروز؛

بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز از خبرگزاری رسا در خوزستان

حجت الاسلام جاسم موسی پور رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز از خبرگزاری رسا در خوزستان بازدید کرد.
بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز از خبرگزاری رسا در خوزستان بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز از خبرگزاری رسا در خوزستان بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز از خبرگزاری رسا در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جاسم موسی پور، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز، صبح امروز در دفتر خبرگزاری رسای خوزستان حضور پیدا کرد.

رییس کمیسون فرهنگی شورای شهر اهواز در این دیدار در خصوص اقدامات و برنامه های این کمیسیون  گزارش هایی ارایه کرد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به موازی کاری های صورت گرفته در فعالیت فرهنگی نهادهای مختلف عنوان داشت: توانستیم با جلسات مختلف به یک هماهنگی منسجم در انجام فعالیت های فرهنگی برسیم و از موازی کاری و تکرار کارها و خرج هزینه و زمان اضافی جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به توجه اعضای شورا به مسجدمحوری خاطرنشان کرد: شورای محلات به عنوان شورا یار متشکل از معتمدان هر محل را با محوریت مساجد برای حل مشکلات مختلف آن منطقه تأسیس کردیم تا مشکلات را به شورای شهر منعکس کنند.

بررسی مسائل و معضلات شهری در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، وضعیت متروی اهواز و موضوعات گوناگون دیگر از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود که مشروح آنها منتشر خواهد شد./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات