۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۵۹۰۱۸۸

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در تبریز برگزار می‌شود

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در تبریز برگزار می‌شود
همایش «بررسی کارکردها و راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه» به همت دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه استان آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.
حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: همزمان با ۲۷ آذر؛ سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه؛ همایشی به همین مناسبت در تبریز برگزار می شود.
 
وی با بیان این‌که مراکز آموزش عالی تبریز، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و برادران استان، نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه آذربایجان‌شرقی متولی برگزاری همایش هستند، افزود: بررسی کارکردها و راهکارهای وحدت حوزه و دانشگاه محور اصلی همایش خواهد بود.

حجت الاسلام خدیوی با بیان این‌که همایش وحدت حوزه و دانشگاه سه‌شنبه هفته جاری، ۲۷ آذرماه در سالن رازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود، بیان کرد: همایش با هدف همگرایی و تعامل حداکثری اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی محورهای همایش امسال را چیستی و چگونگی وحدت حوزه‌ و دانشگاه، چالش‌ها و راهکارها، ضرورت و اهداف وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت حوزه و دانشگاه در منظومه فکری امام و رهبری، گستره وحدت حوزه و دانشگاه در عرصه مبنای معرفت شناختی، وجود شناختی و ارزش شناختی عنوان کرد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی ادامه داد: وحدت علم و دین بسترساز وحدت حوزه و دانشگاه، نقش وحدت حوزه و دانشگاه در تحقق تمدن نوین اسلامی، شاخص های الگوی جامع حوزه و دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و ارزیابی سیر وحدت حوزه و دانشگاه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر محورهای همایش امسال خواهد بود./۹۳۵/ت303/ب1

ارسال نظرات