۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶
کد خبر: ۵۹۰۱۹۲

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
برگزاری نشست كتابخوانى در طبيعت از سوی باشگاه كتابخوانى آيندگان جولكى، برگزاری نشست معرفی کتاب در کتابخانه عمومی برکت امیرالمومنین، برگزاری نشست کتابخوان مدرسه ای و حضور دانش آموزان مدرسه پروین در کتابخانه شهدای ملاثانی به مناسبت هفته پژوهش چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حنا ربيعی، ریيس اداره كتابخانه هاى عمومى شهرستان آغاجارى از اجراى نشست كتابخوانى در بخش جولكى خبر داد.

دهبانى نژاد، مسؤول کتابخانه عمومی شهداى جولكى شهرستان آغاجارى ضمن اعلام اين خبر بيان كرد در این نشست اعضا باشگاه كتابخوانى آيندگان به معرفى كتابهاى قصه هايى از امام على(ع) ( ناله هاى مرغابى) ، مردى در شكم نهنگ، دماغ گنده ها و دوست خدا پرداختند.

برگزاری نشست معرفی کتاب در کتابخانه عمومی برکت امیرالمومنین

مسؤول کتابخانه عمومی برکت امیر المومنین (ع) روستای صلیعه شهرستان باوی از نشست معرفی کتاب در  کتابخانه خبر داد و گفت: در این نشست کتاب خنده چوبان نوشته اصغر دانش معرفی شد.

وی گفت: این کتاب داستان زندگی  فقیرانه مرد چوپانی را  به تصویر میکشد که  چگونه مورد لطف و احسان امام حسن (ع) و امام حسین (ع) قرار می گیرد و مسلمان می شود.

برگزاری نشست کتابخوان مدرسه ای

یوسف حمیدی، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باوی از برگزاری نشست کتابخوان مدرسه ای در کتابخانه عمومی برکت امیرالمومنین (ع) خبر داد

وی اظهار داشت: در این نشست که در مدرسه حضرت تقوای صلیعه برگزار شد محمد عبری مسئول کتابخانه ابتدا دررابطه با اهمیت کتاب و ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان  مطالبی بیان کرد.

حمیدی ادامه داد: در ادامه بچه ها به ارائه نشست های خود پرداختند و در پایان نیز از معرفی کنندگان کتاب تقدیر شد.

حضور دانش آموزان مدرسه پروین در کتابخانه شهدای ملاثانی به مناسبت هفته پژوهش

مسؤول کتابخانه شهدای ملاثانی شهر ستان باوی از حضور دانش اموزان مدرسه پروین به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

میاحی با بیان اینکه در این برنامه سعی شد دانش آموزان با مفهوم پژوهش و پژوهشگر آشنا شوند افزود: هدف از این برنامه تاکید بر اهمیت و لزوم توجه به امر پژوهش در حوزه کودکان و نوجوانان است.

وی گفت: کتابخانه در کنار آموزش و پرورش و دیگر ارگان های متولی، وظیفه دارد، دانش آموزان را با امر تحقیق و پژوهش آشنا کند و به آنها بیاموزد که در شرایط مختلف بهتر بیندیشند و بهتر زندگی کنند.

در پایان نیز کتب مرجع متناسب با سوالات دانش اموزان در اختیارشان قرار گرفت که با استفاده از آنها و راهنمایی کتابدار پاسخ سوالاتشان را دریافت کردند./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات