۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۹۰۲۴۵
مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی خبر داد؛

تهیه برنامه تلویزیونی «افق روشن» با موضوع حوزه علمیه خراسان شمالی

تهیه برنامه تلویزیونی «افق روشن» با موضوع حوزه علمیه خراسان شمالی
مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی با اشاره به تهیه و پخش برنامه‌هایی نظیر «کارنامه» و «افق روشن» به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب در شبکه اترک، از تهیه برنامه «افق روشن» با موضوع حوزه علمیه استان به‌عنوان یکی از برکات انقلاب به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حمید قربانی جم، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی، عصر امروز در نشست با مدیر و مسئولان حوزه علمیه استان، با اشاره به اینکه پیگیری فرمایشات رهبری از مهم‌ترین رویکردهای این رسانه است، گفت: افتخار ما این است که در پیگیری مسائل و تأکیداتی که رهبری مطرح می‌کنند، صداوسیما پیش‌قراول است.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری صداوسیما باید موتور محرک جامعه باشد، افزود: باید تلاش کنیم پویایی و تحرک را به جامعه تزریق کنیم تا بتوانیم در مسیر دست‌یابی به اهداف متعالی نظام اسلامی حرکت کنیم.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی اظهار کرد: صداوسیما بعد از انقلاب متحول شد؛ به‌گونه‌ای که از نظر کمی شبکه‌های متعددی راه‌اندازی شد و از نظر کیفی هم رشد قابل‌توجهی را شاهد هستیم.

قربانی جم با بیان اینکه الآن در بین شبکه‌های استانی و ملی صداوسیما هیچ شبکه‌ای نداریم که 24 ساعته نباشد، افزود: یکی از مصادیق حرکت جهادی مجموعه صداوسیمای خراسان شمالی، 24 ساعته شدن شبکه اترک است که با وجود کمبود بودجه با کیفیت مطلوبی اجرایی شد؛ زیرا 24 ساعته شدن شبکه اترک تنها فعالیت کمی نبود بلکه کار کیفی شایسته‌ای در این راستا صورت گرفت.

وی با اشاره به فعالیت 14 ماهه مجموعه جدید مدیریتی در صداوسیمای خراسان شمالی، گفت: در این مدت تلاش داشتیم به استان و مردم انرژی مضاعفی در راستای تلاش و فعالیت بیشتر تزریق شود.

قربانی جم در ادامه با اشاره به تهیه و پخش برنامه‌های معارفی مختلف در شبکه‌های صداوسیما، افزود: در سطح کلان افزون بر شبکه‌های تخصصی معارف، در تمام شبکه‌های عمومی ما برنامه‌های معارفی وجود داشته و علاوه بر این در کلیت برنامه‌های صداوسیما هم پیام معارفی وجود دارد.

قربانی جم با اشاره به آمادگی صداوسیما برای استفاده از روحانیان و اساتید حوزه علمیه استان به‌عنوان مجری کارشناس، افزود: همچنین صداوسیمای خراسان شمالی آماده استفاده از پتانسیل حوزه علمیه در بخش کودک و نوجوان و استفاده از کارشناسان حوزوی است.

وی با اشاره به تهیه و پخش برنامه‌هایی نظیر «کارنامه» و «افق روشن» به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب در شبکه اترک، از تهیه برنامه «افق روشن» با موضوع حوزه علمیه استان به‌عنوان یکی از برکات انقلاب به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در پایان اظهار امیدواری کرد که نشست بین مسئولان حوزه علمیه و صداوسیمای خراسان شمالی مستمر و عملیاتی باشد تا از ظرفیت‌های موجود استفاده بیشتری صورت گیرد./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات