۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۹۰۵۲۷
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

برگزاری مراسم ۹ دی کشور را در مقابل فتنه‌های آینده بیمه می‌کند

برگزاری مراسم ۹ دی کشور را در مقابل فتنه‌های آینده بیمه می‌کند
صدفی با بیان این که برگزاری مراسم ۹ دی کشور را در مقابل فتنه‌های آینده دشمنان بیمه می‌کند، گفت: مردم ایران در این روز نشان دادند که از خواص جامعه هوشیارتر بوده و در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در جلسه کمیته مردمی ستاد بزرگداشت حماسه ماندگار ۹ دی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است گفت: گاهی مشاهده می‌شود که در دیگر نقاط دنیا بیش از ما، ارزش انقلاب اسلامی ایران را می‌داند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با یادآوری اینکه در روز ۹ دی سال ۸۸ مردم ایران با بصیرت کامل در دفاع از جایگاه ولایت و انقلاب به صحنه آمدند و دشمنان انقلاب را ناامید کردند تصریح کرد: مردم ما امروز هم در متن جامعه هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعضی‌ها خودشان را به خواب زده‌اند افزود: عده‌ای در کشور با مشاهده تمام دشمنی‌های آمریکا علیه ما هنوز در حمایت از استکبار حرف می‌زنند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

صدفی با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت ۹ دی در استان کرمان از ماه‌ها پیش تشکیل شده است عنوان کرد: کمیته‌های مختلف در این ستاد تشکیل شده و برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند که تا پایان هفته آینده این برنامه‌ها جمع‌بندی می‌شود.
وی شرکت در مراسم روز ۹ دی را دفاع از جایگاه ولایت و انقلاب دانست و افزود: اهمیت نه دی در بصیرت مردم است و مردم ایران در این روز نشان دادند که از خواص جامعه هوشیارتر بوده و در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مراسم روز ۹ دی در کرمان ساعت ده صبح روز نهم دی مقابل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی شیرازی است گفت: کرمان نخستین استانی بود که گرامیداشت روز نه دی را در کف خیابان انجام داد و سایر استان‌ها این مراسم را در مکان سرپوشیده برگزار می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ۹ دی کشور را در مقابل فتنه‌های آینده دشمنان بیمه می‌کند و بعضی‌ها به همین جهت از گرامیداشت نه دی و ثبت این روز در تاریخ ایران نگران هستند افزود: از این رو برنامه‌های اجرایی ۹ دی باید پرمحتوا و باکیفیت بوده و نحوه اجرای این مراسم بسیار خوب باشد.

صدفی با تاکید بر اینکه دشمن به این نتیجه رسیده که از طریق گزینه نظامی علیه ایران هیچ نتیجه‌ای نخواهد گرفت گفت: دشمن به‌دنبال تغییر افکار و اذهان عمومی جامعه و دین‌زدایی است و باید در این برنامه‌ها نسل جوان جامعه را از توطئه شوم دشمن آگاه کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: کارگروه فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از سه سال پیش تشکیل شده است. /۹۷۰۷/د103/ب1
ارسال نظرات