۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۹۰۷۸۳
نماینده مجلس شورای اسلامی:

تنها راه نجات و سعادت مسلمانان عمل به دستورات قرآن کریم است

تنها راه نجات و سعادت مسلمانان عمل به دستورات قرآن کریم است
نماینده مجلس با بیان این که قرآن همه ابعاد زندگی انسان را در بر می گیرد، گفت: قرآن می تواند جهل را بزداید و سعادت جامعه در گرو اجرای دستورات قرآن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معصومه آقاپور علیشاهی عضو هیأت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز در اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، تأکید کرد که امنیت، آسایش و آرامش امروز ثمره مجاهدت ها و ایثار شهدای کشور است.

وی افزود: جلسات قرآنی جلسه نورانیت، عقلانیت و حکمت است که باید از آن نهایت استفاده شود، قرآن کریم سعادتنامه جهان است که همه اقشار و طبقات می توانند از این سفره الهی بهره مند شوند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز انقلاب مورد هجوم جنگ اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی قرار گرفته است، اظهار داشت: تنها راه نجات مسلمانان به ویژه ملت ایران تمسک به قرآن کریم است.

وی ادامه داد: قرآن کریم همه ابعاد زندگی انسان را در بر می گیرد که شامل بعد اجتماعی، سیاسی، فلسفی و عرفانی می شود و برای همه جهات زندگی انسان برنامه ارائه می کند، قرآن می تواند زبان مشترک بشریت باشد.

آقاپور علیشاهی با بیان این که جهل در رأس همه بیماری های جهان است، ابراز داشت: قرآن کریم می تواند جهل را بزداید و سعادت جامعه در گرو اجرای دستورات قرآن است، همراهی با امام زمان(عج) با قرآن امکان پذیر است.

وی عنوان کرد: ما در مجلس شورای اسلامی فراکسیون قرآن و عترت داریم که جلسات متعددی درباره ترویج فرهنگ قرآن، گسترش فعالیت های قرآنی و عمل به دستورات قرآن کریم برگزار می شود، بزرگترین فراکسیون مجلس که 180 عضو دارد فراکسیون قرآن و عترت است.

نماینده مجلس شورای اسلامی قرائت قرآن را مقدمه ای برای عمل به آن دانست و خاطرنشان کرد: باید افزون بر قرائت قرآن در عمل به دستورات قرآن کریم پیشتاز باشیم./1323/پ202/ق

ارسال نظرات