۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۹۰۸۷۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ایستادگی ملت ایران در سایه هدایت های رهبری عامل اقتدار کشور است

ایستادگی ملت ایران در سایه هدایت های رهبری عامل اقتدار کشور است
مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی مازندران با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله طبرسی در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف در طی سال‌های اخیر، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مناطق مختلف کشور از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیشرفت‌های امروز کشور در بخش‌های مختلف به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، مناطق روستایی و حتی شهری کشور از حداقل امکانات رفاهی برخوردار نبودند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که خوشبختانه در چهار دهه اخیر به برکت انقلاب اسلامی کشور در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است، گفت: این پیشرفت‌ها در سایه تحریم و فشار‌های غرب به دست آمده است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند در جهان مورد توجه است، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر بوده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان در از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند تا مانع پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شوند، گفت:، اما ایستادگی ملت بزرگ ایران در سایه حمایت‌ها و رهنمود‌های رهبری نظام موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز کشورمان مسیر پرفرازونشیبی را برای رسیدن به جایگاه فعلی پیموده است، افزود: همه مسؤولان با همراهی و حمایت‌های ملت بزرگ ایران باید بکوشند تا مشکلات احتمالی پیش روی را پشت سر بگذارند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود از راه به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه و پیشرفت هر کشوری یاد کرد و گفت: خدمت در این عرصه مهم و خطیر دارای اهمیت بالا و از ماندگاری بسیاری برخوردار است.

وی با تأکید براین که مسؤولان و مدیران کشور و استان باید همه توان خود را برای فراهم کردن رفاه نسبی برای مردم به کار گیرند، افزود: این وظیفه مسؤولان است که برای رفع دغدغه‌های عمومی مردم گام بردارند و تلاش کنند./950/د103/ب1
ایمانی
ارسال نظرات