۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۹۰۹۹۶
مدیر حوزه علمیه شهداد:

بیکاری و تورم با نگاه به غرب حل نمی‌شود

بیکاری و تورم با نگاه به غرب حل نمی‌شود
حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که بیکاری و تورم با نگاه به غرب حل نمی‌شود، گفت: تنها راه نجات از تفکر غربی، اعتماد به جوانان انقلابی است.
حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با غربگرایی بعضی از مردم و مسؤولان، گفت: غربگرایی مانع پیشرفت کشور می‌شود.

وی افزود: نگاه به داخل و حمایت از جوانان زمانی در کشور ایجاد می‌شود که مسؤولان، انقلابی باشند و تفکر غربی را از خود بیرون کنند.

حجت الاسلام بذرکار با بیان این که کشور‌های غربی قابل اعتماد نیستند، خاطرنشان کرد: بی اعتمادی دولت آمریکا برای تمام جهانیان ثابت شده است و کسی که هنوز حرف از مذاکره با آمریکا می‌زند، تاریخ را دوباره بخواند.

استاد حوزه علمیه شهداد ابراز داشت: بعضی از مسؤولان در کشور فکر غربی دارند و چشم خود را به کشور‌های آمریکا و اروپایی بسته اند که این تفکر کشور را رو به عقب می‌برد.

وی با توجه به این که ذهنیت غربگرایانه، زندگی انسان را از بین می‌برد، تصریح کرد: ضرر‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از اعتماد کردن به کشور‌های غربی است.

مدیر حوزه علمیه شهداد با اشاره به این که جمع آوری منافع از خصوصیت‌های کشور آمریکا بوده، ابراز داشت: تاریخ نشان داده که غارت گری و از بین بردن قدرت کشورها، هدف اصلی آمریکا در منطقه است.

وی بیان داشت: تنها راه نجات از تفکر غربی، اعتماد به جوانان انقلابی و با تجربه است که در این صورت کشور پیشرفت می‌کند.

حجت الاسلام بذکار با بیان این که مذاکرات، تاثیری در اقتصاد کشور نداشته است، تصریح کرد: چرا هنوز بعضی از مسؤولان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند در حالی که بی اعتمادی به دشمن برای آن‌ها و مردم ثابت شده است.

استاد حوزه علمیه شهداد اظهار داشت: غربی‌ها به دنبال از بین بردن انقلاب ایران هستند و هیچ وقت به فکر دلسوزی کشوری در دنیا نبوده اند.

مدیر حوزه علمیه شهداد در پایان با اشاره به این که بیکاری و تورم با نگاه به غرب حل نمی‌شود، گفت: بی اعتمادی به غرب برای همه مردم ثابت شده است./۹۷۰۷/ت602/ب1
ارسال نظرات