۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۹۱۰۳۲
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

نماز جماعت در مدارس لرستان با حضور 800 روحانی اقامه می شود

نماز جماعت در مدارس لرستان با حضور 800 روحانی اقامه می شود
زینی وند با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مدارس استان لرستان، گفت: نماز جماعت در مدارس لرستان با حضور 800 روحانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ظهر امروز در ادامه نشست کمیته های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش به سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: رویکرد تربیتی و فرهنگی ‌از رویکردهای نظام بوده که بر اساس سند تحول بنیادین تدوین شده است.

وی با بیان اینکه اهداف نهایی تعلیم و تربیت همان اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: همکاری حوزه و آموزش و پرورش برای رسیدن به این اهداف ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در راستای تحکیم و تحقق بخشیدن به اهداف تربیتی همه نهادهایی که دغدغه تربیتی دارند، می توانند با آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی بر ضرورت همکاری آموزش و پرورش، حوزه علمیه، ائمه جمعه و جماعات استان در زمینه تربیت نسلی انقلابی و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: با همکاری ائمه جمعه و جماعت درشهرستان‌ها و مناطق مختلف استان یک روز در هفته نماز جماعت در مدارس برگزار و برنامه هایی با محوریت ترویج مسائل دینی و احکام صورت می گیرد.

زینی وند مقدم با بیان اینکه در استان لرستان چهار هزار و ۵۰۰ آموزشگاه و یک هزار و ۴۰۰ نمازخانه در این مراکز وجود دارد، گفت: نماز جماعت در مدارس استان با حضور ۸۰۰ روحانی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بر ضرورت حضور مستمر روحانی و مبلغ در مدارس تأکید کرد و بیان داشت: حضور روحانیان برای نماز در مدارس به تنهایی کافی نیست، در راستای تربیت دینی دانش آموزان و پاسخگویی مسائل و مشکلات این قشر روحانیان و مبلغان باید به ‌صورت مستمر در مدارس حضور داشته باشند./9451/پ602/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات