۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۱۱۲۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آیت الله هاشمی شاهرودی منشأ برکات علمی و فرهنگی بسیاری بود

آیت الله هاشمی شاهرودی منشأ برکات علمی و فرهنگی بسیاری بود
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی در گذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، استاد برجسته و مبارز خستگی ناپذیر در عرصه جهاد و اجتهاد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی در گذشت آیت الله سید محمود شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله سید محمود شاهرودی موجب تأثر و تألم گردید.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پیام تسلیت خود افزوده است: این عالم وارسته از چهره های برجسته حوزه های علمیه قم و نجف اشرف بود که از خود آثار علمی فراوان و برکات فرهنگی اجتماعی متعددی به یادگار گذاشته است.

در این پیام آمده است: آیت الله شاهرودی به عنوان استاد برجسته و مبارز خستگی ناپذیر در عرصه جهاد و اجتهاد همواره در دوران پیش از انقلاب و پس از آن یار و یاور حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده و عمر پر برکت خود را به تدریس و تربیت طلاب، ارائه نظرات فقهی و اصولی بدیع، فعالیت های مؤثر سیاسی و قبول مسؤولیت های متعدد در نظام جمهوری اسلامی ایران برای انجام خدمات شایان و اساسی سپری نموده است.

در ادامه این پیام آمده است: اخلاق حسنه، تواضع، سعه صدر، زهد و تقوای آیت الله شاهرودی در تمام دوران زندگی زبانزد عام و خاص بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه پیام تسلیت خود بیان کرده است: اینجانب در گذشت این فقیه پرهیزگار را به حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفداء) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم مردم، حوزه های علمیه، شاگردان ایشان به ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان و خانواده معظم ایشان مسألت دارم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات