۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۵۹۱۳۰۶
آیت الله صدیقی:

آیت الله شاهرودی با نیت خدمت مسؤولیت های مهم نظام را پذیرفت

آیت الله شاهرودی با نیت خدمت مسؤولیت های مهم نظام را پذیرفت
امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی با نیت خدمت در سنگرها و مسؤولیت های مهم نظام حضور پیدا کرد و منشأ برکات فراوانی برای نظام اسلامی بود.
آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضایعه درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، گفت: رحلت غم بار این فقیه جهان تشیع، از علمای مجاهد و یاران مقام معظم رهبری، از پرچمداران و ارکان نظام علم، فقاهت و مجاهدت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، ملت ایران، تمام کسانی که به نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند و خانواده وی تسلیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه بیان داشت: آیت الله هاشمی شاهرودی برکتی بود که هم از نظر علمی در سطح بسیار بالایی بود و هم در فقاهت و اصول در جامعه تشیع امروز مطرح بود.

آیت الله صدیقی اظهار داشت: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در موسسه فقهی و دانشگاه عدالت درس‌های بسیار سنگین و مقبولی تعلیم دید و تعلیم داد؛ وی با نیت خدمت به نظام اسلامی در سنگر شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست قوه قضائیه و هر جا جبهه‌ای برای خدمت پیش بینی شد، پرچم را به دست گرفت و برای خدمت به نظام اسلامی با تمام وجود اعلان آمادگی کرد.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی جزء ضایعات جامعه ما است؛ ان شاءالله خداوند روح این عالم مجاهد را با اجداد طاهرش محشور بدارد و به مقام معظم رهبری و حوزه‌های علمیه اجر عنایت کند و این مصیبت را با قدرت فائقه خود جبران کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله خداوند متعال سفر مرگ را برای همه ما مبارک و آسان قرار داده و حشر همه ما را با بزرگان و اولیای الهی رقم بزند./۹۶۹/ت302/ب1
ارسال نظرات