۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۱۴۷۲
امام جمعه کرمان:

فتنه اقتصادی و سیاسی از اهداف دشمن در کشور است

فتنه اقتصادی و سیاسی از اهداف دشمن در کشور است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به 9 دی، روز بصیرت و ولایت مداری، گفت: فتنه اقتصادی و سیاسی از اهداف دشمن در کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) این شهر، اظهار کرد: تقوا سبب آرامش در زندگی می‌شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به سخنی از امام صادق (ع)، تاکید کرد: مرگ برای همه انسان‌ها اتفاق می‌افتد و کسی می‌تواند زندگی خوبی داشته باشد که واجبات را انجام و محرمات را ترک کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: جایگاه افرادی که در عالم برزخ زندگی می‌کنند هر کدام متفاوت بوده و بهترین جایگاه‌ها در روز قیامت برای پرهیزگاران است.

وی با اشاره به اینکه افراد صالح و شهدا در عالم برزخ در پیشگاه خدا زنده اند و روزی می‌خورند، افزود: کافران و بدکاران در پیشگاه خدا مورد عذاب قرار می‌گیرند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به رحلت عالم خدوم انقلاب آیت الله شاهرودی، اظهار کرد: شاگردی امام خمینی و شهید صدر از مقامات والای این مرجع بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به روز تاریخی ۹ دی روز بصیرت و ولایت مداری، ایراد کرد: ۹ دی روز بصیرت است و مردم ایران در سال فتنه ۸۸ فهمیدند که چه کسانی با ولایت بودند.

وی تصریح کرد: در آمیختن حق با باطل، انحراف از خط و راه مستقیم، هوا پرستی و جهالت، نادانی‌ها و حرکت کردن در مسیر بی راه از عوامل فتنه هستند.

امام جمعه کرمان با توجه به این که بصیرت نیاز امروز کشور است، ابراز داشت: رهبری و مردم توانستند فتنه ۸۸ را از بین ببرند و تاریخ نشان داده که هر زمان مردم با رهبری باشند، کشوری قدرتمند خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مردم مراقب فتنه‌های بعدی دشمنان در کشور باشند چون دشمنان اسلامی به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که شکست آمریکا و رفتن از سوریه خواری و خفت رییس جمهور آمریکا را می‌رساند، اظهار داشت: پیروزی واقعی برای مردم مسلمان است و مردم منطقه باید دشمنان را از خاک خود بیرون کند.

وی در پایان با اشاره به این که فتنه گران به دنبال تغییر نظام اسلامی در کشور هستند، گفت: فتنه اقتصادی و سیاسی از اهداف دشمن در کشور است./۹۷۰۷/پ202/ب1
ارسال نظرات