۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۹۱۴۸۳
حجت الاسلام محمودی:

نهم دی بالطل السحر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن بود

نهم دی بالطل السحر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن بود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: همه دلسوزان انقلاب وظیفه دارند در رسانه‌ها و فضای مجازی به روشنگری بپردازند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به این که نهم دی روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ملت ایران است، گفت: فتنه ۸۸ از سوی دشمن مدیریت می‌شد، اما مردم با حضور خودجوش خود در میدان دشمن را ناکام گذاشتند.

وی با بیان این که نهم دی جلوه‌ای از نصرت الهی نسبت به مردم ایران بود، اظهار داشت: فتنه ۸۸ جنگ احزابی بود که علیه ملت ایران شکل گرفت و همه دشمنان از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و سایر کشور‌های غربی با حمایت از مزدوران و نفوذیان سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: رییس جمهور وقت آمریکا و همه عناصر سیاسی غرب به ویژه سفارت انگلیس در فتنه ۸۸ با صراحت اعلام کردند که درب سفارت خانه آن‌ها در تهران به روی معترضان باز است؛ فتنه گران با خط گیری از غربی‌ها دست به اغتشاشات بسیاری زدند که آتش زدن مسجد لولاگر تهران، سر دادن شعار‌های وقیحانه علیه مقدسات، جسارت کردن به عزاداران حسینی و تعرض به آرمان‌های امام راحل و شهدا از جمله این اغتشاشات است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با بیان این که فتنه ۸۸ نشان داد استکبار جهانی و مزدوران آن دین و اعتقادات ملت ایران را نشانه گرفته اند، ابراز داشت: نهم دی بالطل السحر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن بود، زیرا تنها حضور پر صلابت ملت ایران می‌توانست بر توطئه‌ها خط بطلان بکشد.

وی با اشاره به این که حضور مردم در حماسه نهم دی در دفاع از ولایت فقیه و مقدسات دینی شکل گرفت، افزود: ما باید این روز بزرگ را ارج نهیم و بدانیم که فتنه‌ها همیشه وجود دارند؛ امروز با گذشت چندین سال از فتنه ۸۸ باز هم شاهد فتنه‌های اقتصادی هستیم و جای تأسف است که برخی افراد جای ملامت کردن سران فتنه از رفع حصر آن‌ها سخن به میان می‌آوردند.

حجت الاسلام محمودی با بیان این که به مناسبت نهم دی ماه بسیاری از مساجد، تشکل‌های بسیج و نهاد‌های انقلابی نشست‌ها و جلسات بسیاری را برای روشنگری و بصیرت افزایی برگزار کرده اند، گفت: همه دلسوزان انقلاب باید در نظر داشته باشند که امروز وظیفه دارند در رسانه‌ها و فضای مجازی به روشنگری بپردازند و فتنه‌ها را برای جوانان روشن کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با تأکید بر این که امسال در سالروز حماسه ۹ دی در سراسر کشور تجمع انقلابی مردم شریف ایران برگزار خواهد شد، ابراز داشت: مردم با حضور در این مراسم بزرگ اعلام می‌کنند که دیگر فریب عمروعاص‌ها و ابوموسی اشعری‌ها را نخواهند خورد.

وی ادامه داد: مراسم روز نهم دی ماه برای مردم تهران رأس ساعت ۱۰ روز یکشنبه از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا برگزار می‌شود و سخنران این مراسم باشکوه نیز سردار سلامی خواهد بود. /۸۴۱/پ202/ق
حسین ثالث موید
ارسال نظرات