۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۹۱۶۶۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی جنوب غرب تهران:

مردم پشتیبان انقلاب و برگ برنده نظام هستند

مردم پشتیبان انقلاب و برگ برنده نظام هستند
حجت الاسلام صادقی کیا گفت: این واقعه پرشور با پشتوانه مردم به همه دشمنان و مخالفان انقلاب اعلام کرد که مردم پای انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام صادقی کیا، رییس اداره تبلیغات جنوب غرب تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تقریر فرمایش امام راحل در تبیین ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: بنا به فرموده امام راحل حفظ نظام از اوجب واجبات است، نظامی که در اوایل انقلاب با خون شهدا و خون دل خوردن های خانواده رزمندگان و تحمل سختی و سستی های این چنین به بار نشست مطمئنا اگر زمانی هدف شوم دشمنان در پی تخریب آن رونق گرفت از هر ابزاری برای حفظ آن باید بهره گرفت.

حضور چشمگیر نیروهای مردمی نقشه دشمنان را خنثی کرد

وی در پاسخ به تاثیر حماسه 9 دی بر سرنوشت نظام اسلامی بیان کرد: حماسه 9 دی در حقیقت با حضور چشمگیر نیروهای مردمی انقلاب رونق گرفت و در این کارزار فتنه های برنامه ریزی شده ی دشمن خنثی شد، همانطور که مبارزه با طاغوت قبل انقلاب به دست مردم سامان گرفت و هشت سال جنگ تحمیلی نیز به پشتیبانی نیروهای مردمی به پیروزی رسید.

مردم پای انقلاب ایستادند و این ایستادگی برگ برنده نظام است

رییس اداره تبلیغات جنوب غرب تهران در پاسخ به تاثیر حماسه پرشور 9 دی بر امنیت ملی کشور افزود: این واقعه پرشور با پشتوانه مردم به همه دشمنان و مخالفین انقلاب اعلام کرد که مردم پای انقلاب ایستادند و همانطور که در همه جوامع بشری حمایت مردم از دولت ها برگ برنده نظام است، این نظام برگ برنده خود را جلب کرده است.

وی در تشریح اهداف سازماندهی شده دشمنان براندازی نظام و حکومت اسلامی را از مهمترین اهداف آنان تلقی کرد و گفت: هدف اصلی دشمن براندازی انقلاب است، همانطور که مردم مطلع اند دشمنان چه نقشه های شومی علیه این نظام و برضد حکومت اسلامی کشیده اند که ریشه اسلام را منحط کنند.

عواقب فعالیت محرکین فتنه در بدنه اجرایی نظام مشروط به استمرار اهداف شوم شان است

حجت الاسلام صادقی کیا در پایان حضور محرکین فتنه را در بدنه اداری و سازمانی نظام موجب اخلال در روند پیشرفت و توسعه دانست و تاکید کرد: برخی افرادی که در فتنه 88 بودند و پس از پشیمانی از کرده خود رویگردان شدند و در راستای خدمت به این نظام مقدس تا زمانی که کار کنند هیچ عواقبی این نظام را متوجه نخواهد کرد، اما اگر بنا باشد آن افراد به تحرکات شان ادامه دهند و اهداف شوم گذشته شان را مرور کنند و درصدد عملیاتی کردن آنها باشند مطمئنا آینده این نظام را به مخاطره می اندازند و نباید در دستگاه های اجرایی و دولتی به کار گرفته شوند./811/ت302/ب1

ارسال نظرات