۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۹۱۶۷۸
مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم نقش اساسی در استمرار انقلاب اسلامی دارند

مردم نقش اساسی در استمرار انقلاب اسلامی دارند
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: شعار مردم انقلابی در فتنه 88 فصل الخطاب قرار دادن مطالبات مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف، مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ویژه برنامه گرامیداشت حماسه 9 دی تحت عنوان «در سایه سار بصیرت» عصر شنبه به ایراد سخنرانی در محل فرهنگسرای بهاران پرداخت.

سردار شریف ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این ویژه برنامه و گرامیداشت حماسه 9 دی بیان کرد: مقدمتا از تمام افرادی که در برگزاری این مراسم همکاری داشتند و به بهترین وجه ممکن این برنامه را اجرا کردند کمال قدردانی را دارم.

وی حماسه ی 9 دی را نماد اقتدار ملت خاطرنشان کرد و گفت: ما هیچ پدیده ای را در چهل سال گذشته نمی توانیم بدون توجه به قبل و بعد آن واقعه مورد بررسی قراردهیم و به درستی قضاوت کنیم، حقیقت آن است که حماسه ی 9 دی نماد اقتدار ملت بود.

حادثه 9 دی را نمی توان بدون توجه به تاریخ به آن پرداخت

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: همانطور که دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و حکومت طاغوت پهلوی را بدون در نظر گرفتن از وقایع قبل و بعد و بسترها و موانع آن نمی توان مورد بررسی و قضاوت قرار داد، حماسه 9 دی را نیز در صورت بررسی و قضاوت منصفانه و محققانه باید در همه جوانب سنجید و اجمالا نظریات مربوط به آن را مطرح کرد.

سردار شریف امامت و راهبری ملت، بدنه امت و فرهنگ غنی دینی و اسلامی را سه ضلع انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر ضلع اول این انقلاب را امام راحل بدانیم و ضلع دوم آن را فرهنگ دینی و اسلامی بدانیم، مطمئنا ضلع سوم مردم و امت اسلامی هستند.

مردم نقش اساسی در استمرار انقلاب اسلامی دارند

سخنگوی سپاه پاسداران ضمن تشریح نقش حیاتی مردم در استمرار انقلاب اسلامی گفت: قطعا برای استمرار جمهوری اسلامی مردم نقش حیاتی را ایفا می کنند، اگر بخواهیم صادقانه و بدون اغراق این حماسه پرشور را بررسی کنیم افزون بر نقش اساسی مردم، راهبری امت و منویات مقام معظم رهبری در این کارزار راهگشا بوده است.

سردار شریف افزود: این تعریف و تمجیدات از روی تعصبات نیست بلکه عین حقیقت است، هر آنکه محققانه و البته منصفانه حادثه 9 دی را مورد بررسی قرار دهد به این مهم دست خواهد یافت که نقش راهبری ملت بس خطیر و البته در کارزار فتنه راهگشا بود.

مدیرکل روابط عمومی سپاه در راستای تبیین نقش مردم در پیروزی های انقلاب اسلامی گفت: هیچ کسی نمی تواند ادعا کند که بدون حضور مردم در دوره های مختلف از نهضت های قبل انقلاب و در برخورد با رژیم ستم شاهی، دفاع مقدس و تمام جبهه های حق علیه باطل پیروزی های این انقلاب امکان پذیراست.

عشق به ولایت در جریان حماسه 9 دی در مردم زنده بود

سردار شریف ولایتمداری ملت را نشانه عشق به ولایت دانست و بیان کرد: یکی از نسخه های جمهوری اسلامی بها دادن به مردم و ارزش های انسانی است، با توجه به این اصل توده مردم در راستای عشق و علاقه و ایمانی که به این نظام مقدس داشتند در رکاب انقلاب با هر آنچه ضد ارزش بود جنگیدند و هیچ گاه تن به تحرکات فتنه آلود دشمن ندادند.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: باید در فضای کنونی دستگاه های مخابراتی را تا حد ممکن رصد کرد و نقشه براندازی حکومت را که در سر می پرورانند خنثی کرده و سخنان آن را با تامل پذیرفت و تهدیدات موجود را تبدیل فرصت کرد.

بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی، پشتیبانی همه جانبه مردم بود

سخنگوی سپاه پاسداران در پایان تاکید کرد: شعار مردم انقلابی در فتنه 88 فصل الخطاب قرار دادن مطالبات مقام معظم رهبری بود، اگر سواد رسانه ای در فضای انتخاباتی 88 حکمفرما می شد، آن اتفاقات چندماهه که باعث خسارات زیادی شد نباید اتفاق می افتاد./811/پ202/ب1

ارسال نظرات