۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۹۱۶۸۸
به همت فرهنگسرای بهاران منطقه ۱۷ شهرداری تهران؛

همایش "در سایه سار بصیرت" گرامیداشت حماسه ۹ دی برگزار شد

همایش
همایش "در سایه سار بصیرت" گرامیداشت حماسه ۹ دی به همت فرهنگسرای بهاران منطقه ۱۷ شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا؛ ویژه برنامه بزرگداشت حماسه ۹ دی تحت عنوان "در سایه سار بصیرت" عص شنبه در محل فرهنگسرای بهاران تهران برگزار شد.

مراسم با قرائت قرآن و خیر مقدم به مدعوین شروع شد و در اثنای آن با ایراد سخنرانی شهردار منطقه ۱۷ مهندس امیرمحسنی با موضوع تشریح فعالیت های فرهنگی منطقه ادامه یافت و پس از چندی سردار رمضان شریف مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موضوع فتنه و تبیین اهداف دشمن از ایجاد شکاف میان طبقات نظام سخنرانی کرد و گفت: همانطور که دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و حکومت طاغوت پهلوی را بدون در نظر گرفتن از وقایع قبل و بعد و بسترها و موانع آن نمی توان مورد بررسی و قضاوت قرار داد، حماسه ی 9 دی را نیز در صورت بررسی و قضاوت منصفانه و محققانه باید در همه جوانب سنجید و اجمالا نظریات مربوط به آن را مطرح کرد.

در پایان دقایقی مدیرکل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع رهروان انقلاب و هدایت نظام اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: انسانی که بصیرت ندارد فکر می کند راه صحیحی را انتخاب و عملکرد مطلوبی دارد اما مطمئنا روزی به این نتیجه خواهد رسید که راهش منتهی به بی راهه شده است.

گفتنی است ضمن حضور شخصیت های اجتماعی و سیاسی نیز در بخش پایانی این همایش و بزرگداشت حماسه ۹ دی از خانواده معزز شهدا تقدیر به عمل آمد و تجلیل شد./811/ت303/ب1

ارسال نظرات