۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۹۱۷۷۶
مدیر مدرسه رفیعةالمصطفی:

سران فتنه باید محاکمه و قصاص شوند

سران فتنه باید محاکمه و قصاص شوند
رستگار با تاکید براینکه سران فتنه چرا قصاص نمی‌شوند، گفت: تفاله‌های فتنه ۸۸ نباید به لایه‌های حکومتی نفوذ کرده و دارایی‌های کشور را به یغما ببرند.
خانم دکتر رستگار مدیر مدرسه رفیعةالمصطفی (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت حماسه ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ برنامه‌ای بود که دشمنان در خارج از کشور طراحی کرده بودند و در چند لایه به انجام رساندند.

وی افزود: لایه اول اتاق‌های فکر سازمان‌های جاسوسی، لایه دوم حکومت‌های ارتجاعی منطقه، لایه سوم منافقین خلق و سلطنت طلب‌ها و لایه چهارم عناصر اصلاح طلب و قدرت طلب بودند که اصلی‌ترین عامل اجرائی فتنه ۸۸ را برعهده داشتند.

رستگار با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ در راستای نابودی انقلاب طراحی شده بود، ابراز کرد: به کوری چشم دشمنان حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی را از سقوط حتمی نجات داد چرا که توطئه همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی تنها در راستای بر اندازی نظام طراحی و برنامه ریزی شده بود.

مدیر مدرسه رفیعةالمصطفی (ع) ادامه داد: امروز نیز بسی جای تامل و سوال است چرا همان تفاله‌ها با نفوذ کامل در لایه‌های حکومتی به فروختن تدریجی دارایی‌های مملکت مشغول هستند و کسی با آن‌ها برخورد نمی‌کند و یا سران فتنه چرا قصاص نمی‌شوند؟

وی با استناد به آیات الهی ۹ دی را معجزه الهی بیان کرد و گفت: ۹ دی، قطعاً تجلی آیه ۷۰ سوره مبارکه محمد است که فرموده است:‌ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

رستگار ادامه داد: حماسه ۹ دی در جهت مقابله با ضد انقلاب پست، پلشت، آدمکش و انسان سوز بود که با نبرد خودجوش و عاشورایی مردم در سال ۱۳۸۸ ملت ولایتمدار ایران چون شیر غریدند و همانند رعد و برق و صاعقه خوکان آمریکایی و روبه‌هان انگلیسی و کرکس‌های رژیم صهیونیستی را بعد از هشت ماه جولان پر تفرعن و تکبر و تعفن، از کف خیابان‌های تهران زدودند و شهر را از لوث وجود نحسشان پاک کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند در سوره محمد (ص) می‌فرماید: پس هرگز سست نشوید و دشمنان را به صلح «ذلّت‌بار» دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از ثواب اعمالتان را کم نمی‌کند./۸۱۳/ت302/ب1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات