۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۹۱۷۹۴
تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی:

خواسته مردم از مسؤولان خدمتگزاری است

خواسته مردم از مسؤولان خدمتگزاری است
استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: مردم آنچه در توان داشتند در حمایت از نظام در طبق اخلاص گذاشتند و در مقابل از مسؤولان انتظار دارند که خدمتگزار آنها باشند.

آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز گرامیداشت یوم الله ۹ دی، گفت: دشمنان همواره مشغول کینه ورزی و دشمنی بوده و هستند و از آغاز انقلاب تا امروز از این موضع خود دست برنداشته‌اند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مستقل بوده و بر پایه سه اصل مهم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی قرار داشته است؛ به لطف خداوند متعال و همت ملت شریف و ولایتمدار چهل سال است که روی پای خودمان ایستاده‌ایم.

تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی بیان داشت: مردم ایران در این سال‌ها با وجود کینه ورزی‌ها و نقشه‌های دشمن به نیت براندازی نظام با توطئه‌های مختلف مانند تحریم، کودتا و ترور همواره پشت ولایت و نظام بوده‌اند‌.

وی افزود: به فرمایش امام راحل مردم ایران بهترین و فداکارترین ملت هستند، ایشان در صحیفه نیز به دولتی‌ها سفارش کردند قدر این مردم مخصوصاً پابرهنه‌ها را بدانید که ولی نعمت شما هستند، انقلاب با وجود اینها به ثمر رسید و با وجود اینها ادامه خواهد یافت.

آیت الله جلالی خمینی در ادامه بیان داشت: مردم با حضور در راهپیمایی ۹ دی رشته‌های دشمنان را که براندازی نظام بود پنبه کردند؛ اختلاف ما با دشمن اختلاف حق و باطل است؛ تا زمانی‌ که آمریکا و اسرائیل غاصب وجود دارد این بساط نیز برقرار است زیرا آمریکا و اسرائیل، اول‌دشمن اسلام و قرآن هستند.

وی اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل غاصب و ایادی آنها در منطقه شب و روز به فکر ضربه زدن به نظام و ولایت هستند اما الحمدلله به کوری چشم دشمنان هر روز انقلاب ما پیشرفته‌تر، محکم‌تر، مستقل‌تر و آبرومندتر از گذشته می‌شود.

تولیت مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی در ادامه بیان داشت: مردم مسئله امام، انقلاب و رهبری را از هر چیزی مهمتر می‌دانند و همواره حامی آنها هستند و مانند همیشه حضور چشمگیر خود را در راهپیمایی‌ها به نمایش خواهند گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم آنچه در توان خود داشتند در حمایت از نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند در مقابل از مسؤولان انتظار دارند مخلص و خدمتگزاران واقعی برای مردم شریف ایران باشند./۹۶۹/ت302/ب1

ارسال نظرات