۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۹۱۸۶۲
حجت الاسلام امیدی:

حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد

حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد
استاد حوزه علمیه گفت: به جرات می توان گفت که خلق حماسه 9 دی ماه سال 88 که با بصیرت مردم به وقوع پیوست انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی امیدی از اساتید حوزه علمیه همدان صبح امروز در کلاس درس خود با گرامیداشت سالروز 9 دی و دهه بصیرت خاطر نشان کرد: به جرات می توان گفت که خلق حماسه 9 دی ماه سال 88 که با بصیرت مردم به وقوع پیوست انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی افزود: خنثی کردن همه فتنه ها و نقشه های دشمن در روز 9 دی ا زسوی مردم که با رهبری و هدایتگری مقام معظم رهبری همراه بود سبب به وقوع پیوستن این حماسه عظیم شد.

امام جمعه ازندریان با بیان این که حماسه 9 دی روز تجدید میثاق با ولایت بود اظهار داشت: حضور میلیونی مردم ایران در حمایت از ولایت و اسلام نشان از بصیرت بالای جامعه و پایبندی آن ها به اصل نظام دارد.

وی به نقشه دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: اگر مردم به خیابان ها نمی آمدند دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام انقلاب اسلامی را به تاراج می بردند و اثری از آن باقی نمی گذاشتند.

حجت الاسلام امیدی گفت: انسان هر لحظه در معرض امتحان الهی است بنابراین باید از تمام تلاش خود را برای سربلندی در امتحانان به کار ببندد و از آن برای رشد و رسیدن به کمال استفاده کند اما متاسفانه بعضی از افراد با دل سپردن به مطامع دنیوی آخرت خود را از دست می دهند.

وی علاقه مردم نسبت به اهل بیت را بسیار با ارزش خواند و تصریح کرد: فتنه گران در روز عاشورا به اعتقادات مسلمانان بی احترامی کردند از این رو مردم از دیدن این صحنه توانایی سکوت را نداشتند و به حمایت از اسلام و انقلاب به صحنه آمدند.

این استاد حوزه علمیه در پایان تاکید کرد: شیطان هیچ وقت ساکت نمی ماند و از اولین روز خلقت تا آخرین روز برای گمراهی انسان قسم خورده است بنابراین نباید کاری کنیم که در مقابل پروردگار شرمنده شویم./979/پ310/ب1

ارسال نظرات