۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۹۱۹۰۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مردم نباید مرعوب فضاسازی های دشمن شوند

مردم نباید مرعوب فضاسازی های دشمن شوند
نقوی حسینی با بیان اینکه فتنه 98 در راه است، گفت: غفلت از دشمن خسارات جبران ناپذیری را متحمل انقلاب اسلامی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست بصیرتی و سیاسی با محوریت بزرگداشت «یوم الله 9 دی» امروز با سخنرانی سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مدرسه علمیه انسیه الحورا خیرآباد ورامین برگزار شد.

بر اساس این گزارش نقوی حسینی با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شهدا با نثار جان خویش از انقلاب پاسداری کردند.

وی افزود: شهدا و انقلابیون برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات فراوانی کشیدند و با بذل جان و مال بارها مورد شکنجه قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی جنگ با فتنه گران داخلی و خارجی همچنان ادامه دارد، ابراز کرد: غفلت از دشمن خسارات جبران ناپذیری را متحمل انقلاب اسلامی خواهد کرد بنابراین ملت ایران باید هوشیار باشند چرا که فتنه 98 در راه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ابراز امیدواری و روشن بودن آینده انقلاب، اظهار داشت: مردم هرگز نباید مرعوب فضاسازی و القائات موجود دشمنان قرار بگیرند و باید با توجه به انجام وظایف خود در جامعه به سیل مجاهدین حزب الله هم الغالبون بپیوندند.

وی در پایان با تشکر از امت حزب الله و حوزویان بصیر در حمایت و پشتیبانی از انقلاب و رهبری، خاطرنشان کرد: موضع گیری های انقلابی و شجاعانه در حمایت از ولایت فقیه در تداوم انقلاب و رسیدن به آرمان های متعالی انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است طلاب و مسؤولان این مدرسه در پایان این نشست از مواضع انقلابی و شجاعانه نقوی حسینی در حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تشکر کردند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات