۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۵۹۲۰۱۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم:

فعالیت‌های تبلیغی در قم نیازمند منسجم‌سازی است

فعالیت‌های تبلیغی در قم نیازمند منسجم‌سازی است
حجت الاسلام عزت زمانی با تأکید بر این که فعالیت های تبلیغی در قم نیازمند منسجم سازی است، تصریح کرد: پایه های اعتباری در قم ضعیف است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی در دیدار مسئولان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم با آیت‌الله سعیدی طی سخنانی با اشاره به شناسایی۱۷  نقطه آسیب‌پذیر در شهر مقدس قم اظهار کرد:‌ امسال روحانیون در این مناطق استقرار پرشوری خواهند داشت و در آینده نزدیک فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در ۱۰۰ مسجد مختلف توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به استقرار مشاوران در مساجد گفت: با استفاده از ظرفیت این افراد آمار طلاق و آسیب‌های اجتماعی کاهش قابل توجهی خواهد یافت؛ آموزش مبلغان در قالب طرح راهبر با محوریت گفتمان دینی در مدارس با استقبال پرشور طلاب در قم درحال دنبال شدن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به تغذیه فکری ائمه جماعات با استفاده از محتواهای کارشناسی‌شده، مطرح کرد: سال گذشته ۱۱۰ نفر از ائمه جماعات با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت مراجع تقلید به کربلا اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان ۴۰ هیأت محوری در قم گردهم می‌آیند تا بتوانیم جشن چهل سالگی انقلاب را با محوریت هیأت‌های مذهبی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در راستای تبلیغ آموزه‌های دینی تاکید کرد و گفت: امروز محور فعالیت را مساجد و خانواده قرار داده تا بتوانیم در میان مردم حضور فعال داشته و به نتایج مورد نظر برسیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های تبلیغی در قم نیازمند منسجم‌سازی است، تصریح کرد: پایه‌های اعتباری قم بسیار ضعیف است به همین علت نمی‌توان بسیاری از کارهای اصلی را در این استان رقم زد و ما بسیاری از وقت خود را برای جذب بودجه گذاشته‌ایم./1324/د103/ج

ارسال نظرات