۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۲۰۴۲
عزیزی خبر داد؛

برگزاری جشنواره قرآن و عترت در حوزه علمیه لرستان

برگزاری جشنواره قرآن و عترت در حوزه علمیه لرستان
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری جشنواره قرآن و عترت خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترويج معارف غني قرآن برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری جشنواره قرآن و عترت در حوزه خبر داد و بیان داشت: هم اکنون این جشنواره در مدارس علمیه لرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره قرآن و عترت در مدارس علمیه خواهران لرستان با رویکرد حفظ، تفسیر و مباحث تخصصی قرآن برگزار می شود.

عزیزی با بیان اینکه رویکرد مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان در برگزاری جشنواره قرآن و عترت مسجد محوری است، عنوان کرد: در همه مدارس علمیه خواهران طلاب در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی در ادامه یادآور شد: طلبه های خواهر در سطح دو، سه و چهار می توانند در جشنواره قرآن و عترت شرکت داشته باشند و در این راستا محدودیتی وجود ندارد.

عزیزی با بیان اینکه برگزاری جشنواره قرآن و عترت در حوزه با هدف توسعه و ترويج معارف غني قرآن و روایات معصومین(ع) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تبیین رسالت حوزه های علمیه در ترویج فرهنگ ناب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به نقش تبلیغی طلاب در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی در مدارس علمیه در راستای بهره مندی از ظرفیت طلاب برای فراهم ساختن زمینه بهره مندی بیشتر از معارف قرآن و عترت در جامعه است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات