۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۰۹۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جوامع بشری ابزاری برای برخی کشورهای ابلیس صفت شده است

جوامع بشری ابزاری برای برخی کشورهای ابلیس صفت شده است
امام جمعه بیرجند گفت: بشر امروز انواع و اقسام بلاها را در کره زمین به وجود آورده و ابزاری برای عده‌ای انسان ابلیس صفت شدند و هر کسی که برای نوکری و خدمتگزاری سر در مقابل دشمنان فرود نیاورند کشورها را با خاک و خون یکسان می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از دانش‌آموزان  مدرسه دخترانه امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت: معلمان و مربیان که بر اساس اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران در تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند کاری ارزشمند انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه دلسوزان نظام در دایره وسیع‌تری این برنامه‌ها را توسعه دهند، گفت: مکتب اسلام، مکتب خدا و خداوند متعال آفریننده انسان است و انسان باید تکامل پیدا کند و مظهر اسماء خدا شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هر جایی که انسان ابزار باشد، خطا است یعنی اینکه انسان برای اقتصاد نیست بلکه اقتصاد برای انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: وقتی خداوند متعال انسان را می‌آفریند و به فرشته‌ها می‌گوید بر انسان‌ها سجده کنند یعنی اینکه هدف و مقصدی وجود دارد اما متاسفانه به وسیله جهل و نادانی و عدم شناخت انسانیت، عدم شناخت جهان، عدم شناخت مبدأ و عدم شناخت معاد انسان ابزار می‌شود.

وی ادامه داد: انسان شاید از نظر علمی تخصص داشته باشد اما در بحث مبدأشناسی و خودشناسی هیچ تخصصی نداشته باشد لذا این جاهل از آن جاهل زمان‌های گذشته بدتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند، پیامبراکرم(ص) را مبعوث کرد تا برای انسان‌ها تمدن الهی بیاورد، خاطرنشان کرد: آن کسی که هدف بعثت پیامبراکرم(ص) را تعقیب و اسلام ناب را حفظ می‌کند، علی(ع) است و اگر ایشان نبودند تمام زحمات پیامبراکرم(ص) خنثی بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: خداوند می‌فرماید اگر حضرت فاطمه(س) در منظور خلقت نبود، پیامبر(ص) و علی(ع) را خلق نمی‌کردم بنابراین ائمه اطهار(ع) حجت هستند اما فاطمه(س) حجت بر ائمه اطهار(ع) است.

وی افزود: بشر امروز انواع و اقسام بلاها را در کره زمین به وجود آورده و ابزاری برای عده‌ای انسان ابلیس صفت شدند و هر کسی که برای نوکری و خدمتگزاری سر در مقابل دشمنان فرود نیاورند کشورها را با خاک و خون یکسان می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در روایات آمده که اگر کسی یک نفر را هدایت کند ارزش آن بیشتر از هر چیزی است که آفتاب بر آن می‌تابد، گفت: امیدواریم جهان و انسان از وحشی‌‌گری دشمنان نجات پیدا کنند و به صاحب اصلی تحویل داده شود./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات